جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام؛ رضا محمدرحیمی اظهار داشت:  همچنین قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه ۲ بر اساس مصوبه کمیته فرعی تنظیم بازار مرکز استان ۳۰ هزار تومان اعلام شده است.

وی افزود: بر اساس مصوبه کمیته فرعی تنظیم بازار مرکز استان قیمت هر کیلوگرم آش درجه یک ۱۳ هزار و حلیم ۱۲ هزار تومان تعیین شده است.
محمدرحیمی با تاکید بر تشدید نظارت‌ها در ماه مبارک رمضان افزود: در این ماه با توجه به افزایش تقاضا برای برخی مواد غذایی بویژه اقلام پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و شیرینی‌های پرمصرف و مرسوم، طرح تشدید نظارت بر بازار همزمان در سراسر استان ایلام به مرحله اجرا در آمده است.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار ، یکهزار و ۴۱ تن انواع کالای اساسی شامل شکر، روغن، گوشت و برنج ویژه ماه مبارک رمضان در استان توزیع می‌شود یادآورشد: تامین و توزیع به موقع کالا‌های پرتقاضا با هدف تسهیل و تسریع در تامین و دسترسی مردم به این کالا‌ها با قیمت مصوب و مناسب از اهداف اجرای این طرح است.    رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام افزود: این طرح ویژه نظارت بر بازار و مایحتاج عمومی مردم است و بیش از ۳۰ گروه نظارتی با همکاری پلیس، اصناف و دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و عدم درج قیمت از سوی واحد‌های صنفی مراتب را به ستاد خبری ۱۲۴ منعکس کنند تا بازرسان موضوع را پیگیری و در صورت نیاز نتیجه را به شخص گزارش دهنده، اعلام کنند.      



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان