پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

آفتاب ایلام ،در ادامه‌ی سلسله بازدید‌های کمیته نظارت بر اماکن ورزشی و استخر‌های استان ایلام نصرت الله کریمی معاون توسعه امور ورزش و رئیس کمیته مذکور به اتفاق مجتبی باقری دبیر این کمیته از برخی اماکن ورزشی در سطح شهرستان ایلام بازدید نظارتی خود را به عمل آوردند.

در این گشت که به گونه‌ای نامحسوس و با هدف اطمینان از عدم فعالیت بنگاه‌های مذکور در وضعیت رنگ بندی کنونی این شهرستان اجرا شد، تعداد ۱۲ مکان ورزشی مورد مشاهده و نظارت قرار گرفتند.

اماکن ورزشی به عنوان کانون‌های پرخطر شیوع بیماری کرونا توسط متخصصان امر احصاء و به استناد دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا در وضعیت رنگ بندی قرمز و گروه بندی شغلی فعلی مجاز به فعالیت نمی‌باشند.

شایان ذکر است، کمیته نظارت بر اماکن ورزشی استان ایلام در راستای مصوبات قرارگاه ستاد استانی کرونا و با هدف اجرای گشت‌های مشترک فی مابین ادارات و نهاد‌های عضو این کمیته (ورزش و جوانان، شبکه بهداشت، اماکن عمومی نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و صمت با همکاری فرمانداری ها) از بهمن ماه ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز و تاکنون موفق به اجرای ۱۲۲۳ بازدید مشترک در سطح شهرستان‌های تابعه شده است.

نتایج حاصل از این بازدید‌ها حاکی از آن است که اماکن متخطی از نکته های ابلاغی ۲۴۰ تذکر شفاهی و ۵۵ تذکر کتبی دریافت داشته اند، ضمن آنکه تعداد ۸۴ مکان پلمپ و پرونده‌ی آن‌ها جهت سیر فرآیند قانونی به نهاد‌های قضایی ذیربط ارجاع گردیده است.

انتهای پیام/ د



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان