جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام ،در نشستی که در محل فرماندهی سپاه امیرالمونین (ع) استان ایلام با حضور فرمانده سپاه استان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بر گزار شد، مقرر شد در شب‌های مبارک قدر و سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی «ع»، تعداد بیش از ۲۰ هزار پرس غذای گرم با همکاری سپاه و کمیته امداد بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شود.

سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: کمیته امداد و سپاه همواره در راستای محرومیت زدایی از استان و خدمت به نیازمندان تعاملات و همکاری‌های بسیار نزدیکی با هم داشته اند که مهم‌ترین بخش از این همکاری‌ها در زمینه ساخت و تأمین مسکن نیازمندان بوده است.

سردار شاکرمی با عنوان اینکه همواره تلاش کرده ایم راه ارتباطی سپاه و کمیته امداد به عنوان دو دستگاه مولود انقلاب در راستای خدمت به نیازمندان مستحکم نگه داشته شود افزود: در ماه مبارک رمضان امسال هم همکاری این دو دستگاه در چند زمینه مهم از جمله طرح ایران مهربان و موضوع حامی یابی برای ایتام و نیز اطعام نیازمندان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در موضوع اطعام نیازمندان نیز در طول ماه مبارک رمضان با استفاده از امکاناتی که سپاه در زمینه پخت و تهیه غذا در اختیار دارد موضوع توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در مدت ۴ شب عملیاتی خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) استان ایلام حامی یابی برای ایتام و کودکان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد را یکی دیگر از زمینه‌های همکاری بین کمیته امداد و سپاه استان برشمرد و یادآور شد: برنامه هدف گذاری شده ما این است که برای ۱۲ هزار حامی برای حمایت از کودکان یتیم و نیازمند جذب کنیم.

سردار شاکرمی اعلام کرد: به همین منظور قرارگاهی در سپاه تشکیل شده است که موضوع حامی یابی برای ایتام و طرح ایران مهربان را رصد و پی گیری نماید تا به حول و قوه الهی این طرح نیز تا پایان نیمه اول ماه مبارک رمضان بر اساس برنامه هدف گذاری شده به سرانجام برسد.

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام نیز در این نشست گفت: بر اساس برنامه هدف گذاری شده در ماه مبارک رمضان و در اجرای طرح اطعام مهدوی بیش از ۳۲ هزار سبد غذایی و معیشتی بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع می‌شود.

موسی نژاد بیان کرد: علاوه بر توزیع این تعداد سبد غذایی، ۳۵ آشپزخانه اطعام مهدوی به همین منظور با هماهنگی و کسب مجوز از ستاد کرونا در طول ماه مبارک رمضان اقدام به پخت و توزیع غذا بین نیازمندان استان خواهند کرد.

وی با عنوان اینکه سپاه و بسیج همواره در راستای خدمت به محرومین همکاری‌های بسیار خوبی با کمیته امداد داشته اند اظهار کرد: همکاری‌های قشر بسیج هر وقت در کنار فعالیت‌های خدمت رسانی کمیته امداد بوده باعث برکت و رونق در کار ما شده است و توانسته ایم موفق‌تر عمل کنیم.

انتهای پیام/ د



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان