شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

آفتاب ایلام؛روح اله نوریان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: با وجود شرایط خاص و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، در سالی که توسط مقام معظم رهبری بنام سال جهش تولید نامگذاری شده است، با تلاش کارکنان این پالایشگاه ضمن توجه به پایداری تولید، برای تحقق این نامگذاری و افزایش تولید تلاش زیادی شده است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته گوگرد تولیدی این پالایشگاه در بازار‌های داخلی به فروش رسیده است که نسبت به سال پیش از آن از لحاظ وزنی و ریالی رشد چشمگیری داشته است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام اضافه کرد:گوگرد تولیدی این شرکت در داخل کشور از سوی خریداران در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس کالا و همچنین به صورت مستقیم از پالایشگاه خریداری می‌شود.

نوریان عنوان کرد: به واسطه کیفیت بالا و خلوص ۹۹ درصدی گوگرد تولیدی پالایشگاه گاز ایلام، بهترین کاربرد آن برای فرآوری و تولید محصول جدید، در مسیر تولید کود بنتونیتی است.

وی با بیان اینکه در سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها برنامه تولید گوگرد بنتونیتی که حاصل آن افزایش کیفیت و تولید محصولات مرغوب کشاورزی و کسب درآمد بیشتر در دست اقدام می‌باشد، اعلام کرد: از موانع مهم رشد و توسعه این صنعت در کشور عدم استقبال سرمایه گذاران در حوزه صنایع پائین دستی و تبدیل و فرآوری گوگرد است که در صورت انجام این مهم؛ کسب ارزش افزوده بالاتر، جلوگیری از خام فروشی و اشتغال زایی کمترین دستاورد‌های آن خواهد بود.

انتهای پیام/ د



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان