شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

کاکی رئیس بنیاد مسکن شهرستان مهران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مهران طی سالیان گذشته طبق منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی ایران خدمات گسترده‌ای در سطح شهرستان به همشهریان ارائه کرده است.

او ادامه داد: تهیه طرح هادی برای تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در دستور کار این نهاد قرار گرفت که در حال حاضر در بیشتر روستا‌های شهرستان طرح هادی اجرا یا در حال انجام کار است و هم اکنون طرح هادی برای ۶ روستای جدید در حوزه شهرستان مهران در دستور کار قرار دارد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان مهران با بیان خلاصه‌ای از فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مهران در سال ۹۸-۹۹ افزود:واگذاری ۳۲۸ قطعه زمین به روستائیان به مساحت ۸۴۰۰ متر مربع و همچنین صدور ۵۰ جلد سند مالکیت اراضی روستائی از اقدامات بنیاد مسکن این شهرستان طی دو سال گذشته بوده است.

کاکی از پرداخت ۴۰۰ فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستائی به مبلغ ۱۸۶ میلیارد ریال به روستاییان خبر داد و اضافه کرد:در این مدت ۱۴۵ فقره کمک بلاعوض مسکن محرومین به مبلغ ۴۴ میلیارد ریال پرداخت شده است.

او پرداخت تسهیلات و کمک بلاعوض از محل حوادث غیر مترقبه جهت احداث ۱۱۸ واحد مسکونی و ۴۵۰ واحد تعمیری به مبلغ ۱۲۳ میلیارد ریال و نیز پرداخت ۱۸ فقره کمک بلاعوض جهت تکمیل واحد‌های مسکونی اقشار کم درآمد را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن در مهران بر شمرد.

کاکی در پایان  از اجرای طرح هادی در سطح روستا‌های شهرستان مهران شامل جوی جدول آسفالت و شن ریزی معابر اجرای دیوار حائل – موزائیک فرش با اعتبار بالغ بر ۵۵میلیارد ریال خبر داد.

انتهای پیام / غ



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان