پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

سرهنگ  محمدزمان بیگی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار داشت: به منظور ارتقاء نظم و امنیت عمومی، طرح برخورد با رانندگان و موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در همین راستا ۱۲ دستگاه خودرو سواری و ۴ دستگاه موتورسیکلت به دلیل شکایت قضائی، رانندگی فاقد گواهینامه و فاقد پلاک توسط ماموران راهنمایی و رانندگی و انتظامی شهرستان متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ بیگی خاطرنشان کرد: رانندگان و راکبان این خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر ادامه داد: پلیس با وسائط نقلیه‌ای که شکایت قضائی داشته و یا به هر دلیلی از جمله تصادفی بودن، نو بودن، مفقودیت و یا سرقت پلاک، پلاک مخدوش و فاقد پلاک در سطح مسیر‌ها تردد کنند برخورد خواهد کرد.

او با بیان این که برقراری نظم، امنیت و آسایش عمومی از مهمترین ماموریت‌های نیروی انتظامی است، از مردم خواست: در حفظ نظم و امنیت عمومی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام / غ



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان