جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ توجه به روستاها و توسعه زیرساخت ها در این اماکن از مهمترین اهدافی است که می تواند نقش مهمی در تولیدبه همراه داشته باشد.

در این میان روستای داربید از توابع شهرستان هلیلان سالها است مردمانش با مشکلاتی همچون نبود راه دسترسی مناسب ،  نبود روشنایی معابر و آب بهداشتی سالم دست و پنجه نرم می کنند ، مطالبه ای به حق که مسئولان را برآن داشت در مسیر برطرف شدن مشکلاتش گام بردارند.

همتی دبیر نهاد پیشرفت و آبدانانی شهرستان هلیلان از توجه به مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان هلیلان خبر داد و گفت : به همت این بیناد مشکل آبرسانب به این روستا مرتفع شده و در آینده نزدیک نیر سایر مشکلات اهالی روستای داربید برطرف خواهد شد.

var player = videojs('player_311525_6322785',{ techOrder: [ "html5" , "flash"],poster:'',width:400,height:300}); videojs.addLanguage('en', {"No compatible source was found for this media.": "مشاهده ی ویدیو نیاز به پشتیبانی مرورگر از codec h264 یا نصب فلش پلیر دارد."}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/6322785',{},function (data) {}); })); کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان