شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

آفتاب ایلام ،جهان عبدی مدرس دانشگاه ایلام در حوزه کسب و کار  با تبیین و تشریح اهمیت طراحی بوم مدل کسب و کار برای شروع یک فعالیت تجاری در این رویداد آموزشی مجازی، گفت: همه کسب‌و‌کار‌ها برای مدیریت فرایند‌های تجاری مربوط به خود نیاز به ابزار‌هایی دارند که یکی از آن‌ها بوم مدل کسب و کار است.

وی با بیان اینکه طراحی این بوم برای رشد و پیشرفت یک کسب و کار بسیار مهم است، بیان کرد: با تهیه و طراحی بوم مدل کسب و کار می‌توانید عوامل موثر در فعالیت تجاری خود را کنترل و مدیریت کنید.

این مدرس دانشگاه افزود: افراد بسیاری تصور می‌کنند بهترین ایده را برای کارآفرینی و درآمدزایی دارند، اما بدون داشتن یک نقشه همه جانبه و راهنمای مسیر این کار بسیار دشوار و نشدنی است.

عبدی با بیان اینکه بوم مدل کسب و کار همان نقشه راهی است که هر کسب و کاری به آن نیاز دارد، اظهار کرد: این مدل به هر کسب و کاری کمک می‌کند تا مسیر پیشرفت و درآمدزایی خود را مشخص کند، همچنین همه عوامل دخیل بر آن را زیر نظر داشته باشد.

 این مشاور کسب و کار اعلام کرد: با چنین طرح‌های جامعی می‌توان ساده‌تر بر روند اجرای پروژه‌های بزرگ نظارت داشت و میزان سود و زیان را سنجید.

یادآور می‌شود این رویداد در راستای اجرای برنامه شتابدهی کسب و کار‌های فناورانه جوانان با همکاری وزارت ورزش و جوانان، سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی و مرکز منش ایلام، مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام، بنیاد ملی نخبگان ایلام، سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری ایلام برگزار شد.

انتهای پیام/ د



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان