پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

به گزارش آفتاب ایلام ، کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پیامی فرارسیدن هفته سلامت را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

در متن پیام تبریک محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلامت و بهداشت یکی از مهم‌ترین مولفه‌های زندگی انسانی و بنیان توسعه پایدار در هر کشوری است. با توجه به اهمیت حیاتی مقوله بهداشت و سلامت، در کشور ما نیز هر ساله یک هفته به سلامت اختصاص داده شده است. در این راستا یکم تا هفتم اردیبهشت ماه هر سال با عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.

هفته سلامت فرصتی مغتنم برای بیان اهمیت سلامت در زندگی فردی و اجتماعی، تبیین جایگاه آن در تحقق توسعه مداوم و پایدار، اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ سلامت است.

در این روز‌ها که بیماری کرونا در کشور و استان شیوع پیدا نموده، جهاد و ایثار و ازخودگذشتگی مجموعه مسئولان و کارکنان حوزه سلامت در راه حفظ سلامت مردم و جامعه به خوبی هویدا است و همه شاهد جانفشانی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در راه مبارزه با بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری و خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا هستند.

تمام آحاد جامعه در طول یکسال اخیر که از شیوع بیماری کرونا گذشته، شاهد ایثار و ازخودگذشتگی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در راه مبارزه با بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه بوده‌اند و همواره خدمتگزاران خود در عرصه سلامت را مورد تحسین و تقدیر قرار داده‌اند که بالاترین افتخار برای این مجموعه زحمتکش و تلاشگر است.

ان شاءالله که با یاری و استعانت از خداوند متعال و همراهی شایسته مردم شریف استان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تلاش و اهتمام مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و تعامل شایسته دستگاه‌ها و ارگان‌های استانی بتوانیم در راستای مبارزه با بیماری کرونا گام‌های موثری برداریم که سلامت مردم و جامعه حاصل آن باشد.

اینجانب ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاش‌های ارزنده همه دست اندرکاران بخش سلامت، آغاز هفته سلامت را به محضر مردم شریف استان و مجموعه دست اندرکاران عرصه سلامت تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون همگان را مسئلت می‌نمایم.

دکتر محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام

انتهای پیام/ ن



نویسنده: فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان