جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام ، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام با حضور در آشپزخانه اطعام مهدوی کمیته امداد منطقه یک ایلام، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ، بیش از ۱۵ هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بین نیازمندان و مددجویان توزیع شده است و این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی افزود: برای اجرای طرح توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان، ۳۵ آشپزخانه اطعام مهدوی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با گرفتن مجوز از ستاد کرونای استان راه اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، توزیع ۳۲ هزار سبد غذایی و معیشتی با سرانه هر سبد ۳۰۰ هزار تومان بین مددجویان و نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان برشمرد و اظهار کرد: در توزیع سبد‌های معیشتی، مددجویان مناطق روستایی در اولویت خواهند بود.

موسی نژاد با بیان اینکه طرح ایران همدل امسال نیز ادامه خواهد داشت و اوج برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان و هفته اکرام ایتام واطعام نیازمندان خواهد بود، بیان کرد: توزیع سبد‌های غذایی و غذای گرم بین نیازمندان با همکاری کمیته امداد، سپاه امیرالمومنین «ع» استان و همچنین مردم خیر و نیکوکار استان خواهد بود و ما از مردم نیکوکار استان که همواره یار و همراه این نهاد در کمک به نیازمندان بوده اند برای مشارکت در این امر خیر دعوت می‌کنیم.

وی اجرای طرح ایران مهربان را از دیگر برنامه‌های این ماه برشمرد و مطرح کرد: در قالب این طرح، جذب ۱۲ هزار حامی برای کودکان یتیم و نیازمند استان در ماه مبارک رمضان هدف گذاری شده است.

انتهای پیام/ ن



نویسنده: Mirzad
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان