پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون حدود ۱۰۰ هزار ماسک بین مسافران، کارکنان، ارگان های شرکت هواپیمایی، نیروهای یگان حفاظت سپاه و پلیس فرودگاه به صورت رایگان توزیع شد.

محمد جواد یگانه در گفتگو با خبرنگار آفتاب ایلام، اظهار کرد: فرودگاه ایلام با اجرای دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تمام تلاش خود را به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس میان مسافران، پرسنل و کارکنان شرکتهای هواپیمایی جهت حفظ سلامتی آنان انجام داده است.

وی افزود: در این راستا محیط فرودگاه شامل قسمت سالن ترانزیت بار و ترمینال روزانه با دستگاه اتوماتیک ضدعفونی می شود.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: همچنین مواد ضدعفونی‌کننده‌ها یا مواد آنتی سپتیک به صورت ماهانه از معاونت بهداشتی شهرستان خریداری و بین پرسنل وفعالیت کنندگان فرودگاه توزیع و در بخشهای مختلف فرودگاه این مواد توسط دستگاههای نصب شده  در اختیار مسافران و مستقبلین و مشایعت کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه از نصب نر افزار ماسک در این فرودگاه خبر داد و بیان داشت: این نرم افزار به منظور جلوگیری از ورود  مشایعین ومستقبلین به سالن عمومی فرودگاه راه اندازی شده است. در ابتدای ورود از این افراد کارت ملی اخذ و از طریق سیستم یکپارچه معاونت بهداشت و درمان بصورت آنلاین چک و صورت تایید عدم قرنطیه اجازه ورود داده می شود .

یگانه خاطرنشان کرد: مسافران هنگام تهیه بلیط شماره کارت ملی آنان وارد لینک نرم افزاری ( سیستم کنترلی) بهداشت و درمان شده و درصورت تایید ومنفی بودن تست کرونا بلیط صادر خواهد شد در غیر این صورت با اعلام اخطار از صدور بلیط جلوگیری بعمل خواهد آمد و برای مسافران پرواز صادر نخواهد شد.

مدیرفرودگاه شهدای ایلام تاکید کرد: در راستای سلامت مسافران هرکدام از کارکنان فرودگاه دارای علائم بیماری کرونا باشند ۲۱ روز استراحت و تا بهبودی کامل و ارائه نتیجه تست منفی اجازه حضور در محل کار را ندارند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان