جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام

اجرای مانور جهادی شبکه های توزیع برق ایلام راهی برای کاهش خاموشی ها است

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۱۴:۲۲ چاپ کدخبر: 6578


مدیرعامل شرکت ‌توزیع نیروی برق استان ایلام از اجرای مانور جهادی شبکه های توزیع برق استان خبر داد و گفت: کاهش خاموشی‌ها و بهینه سازی شبکه و مدیریت بر مصرف نیروی برق نیازمند نگاه و اقدام و عمل جهادی است.
هادی شیرخانی از اجرای اولین اقدام فراگیر سال 1400و پانزدهمین مانور جهادی مدیریت بحران همزمان با سراسر کشور در شبکه های توزیع برق استان خبر داد و اظهار داشت: کاهش خاموشی‌ها و بهینه سازی شبکه و مدیریت بر مصرف نیروی برق نیازمند نگاه و اقدام و عمل جهادی است.
مدیرعامل شرکت ‌توزیع نیروی برق استان ایلام گفت:لحاظ کردن شرایط موجود و به جهت عبور از پیک تابستان و افزایش ضریب اطمینان خطوط در یک اقدام جهادی و بکار‌گیری توان تمام متخصصان برق استان در صدد آن هستیم که از پیک تابستان بدون خاموشی و یا با حداقل خاموشی عبور کنیم یکی از اهداف این مانور در واقع حفظ امادگی وبررسی واکنش سریع نیروهای عملیاتی در مواقع بحرانهای احتمالی وتمرین مدیریت بحران وپدافند غیر عامل در کنار این مانورها انجام می گیرد.

وی افزود: این حرکت جهادی در راستای خدمتگزاری بی منت به خدمات بگیران صنعت برق در اقصی نقاط استان ایلام است و تمام اقدامات پیشگیرانه برای عبور از بحران اوج مصرف با توجه به اینکه سازمان هواشناسی فروردین 1400 را پنج درصد گرمتر از سال گذشته اعلام نمود این مانور جدید در راستای اقدامات پیشگیرانه وتعمیرات شبکه و نگاهی به پیک وحجم عمده ایی از تعمیرات که باعث پایداری شبکه در مواقع پیک خواهد شددر قالب این مانور ومانورهای بعدی انجام می پذیرد..

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان ایلام افزود: برنامه ریزی عملیاتی شامل بهینه سازی و رفع اشکال فیدرهای پر عارضه در قالب شناسایی عیوب و رفع ست 15 فیدر در طول 126کیلومتر خطوط فشار متوسط، معرفی ونصب نرم افزار برق من برای مشترکین محترم ونیز شناسایی رمز ارزهای غیر مجاز می‌باشد.

شیر‌خانی در بیان شرح فعالیت‌ها‌ی انجام شده برای عبور از پیک تابستان گفت: رفع اتصالات ست و آچار‌کشی، اصلاح عیوب موجود بر روی فیدر،نصب ومعرفی اپلیکیشن برق من، بازدید جهت شناسایی‌علت افت ولتاژ، برآورد میزان فرسودگی و تلفات احتمالی شبکه، مصرف بهینه انرژی و... از دیگر اقدامات در حال انجام در مانور جهادی عبور از پیک تابستان است.
شیرخانی از 61 اکیپ اجرایی و سه اکیپ خط گرم وحضور 26نفر نیروی متخصص و72خودر سبک وسنگین خبر داد واز شهروندان ایلامی خواست و گفت: مصرف بهینه انرژی می‌تواند تابستان بدون خاموشی برای شهروندان ایلامی در تمام نقاط را در پی داشته باشد، لذا توصیه بر آن است که شهروندان برق مصرفی خود را مدیریت کنند تا علاوه بر نداشتن خاموشی در استان از طرح‌های تشویقی پرداخت هزینه مصرف نیز برخوردار شوند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان