شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، عابدین کوهی  رئیس دادگستری شهرستان سیروان ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی پلیس در ایجاد امنیت پایدار اظهار داشت: مهم‌ترین اولویت دستگاه قضائی و پلیس ایجاد امنیتی ملموس در شان مردم شریف شهرستان است.

او افزود: یکی از وظایف ذاتی پلیس و دستگاه قضاء برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی است و در این راه هیچگونه اغماض و مماشاتی نبایستی صورت گیرد.

رئیس دادگستری شهرستان سیروان بیان کرد: مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و انتظام بخشی به فعالیت‌های اقتصادی بخصوص در ایام شیوع بیماری کرونا مهم‌ترین فعالیت‌های نیرو‌های پلیس در کنار رسیدگی به پرونده‌های قضایی بوده است، که به حول و قوه الهی در سایه تدابیر و درایت فرمانده انتظامی شهرستان و کارکنان زحمتکش پلیس به نحو مطلوب و عالی تحقق یافته است.

کوهی ادامه داد: در تمامی جوامع بشری تا امنیتی پایدار شکل نگیرد بی شک هیچ گونه توسعه‌ای اعم از فرهنگی، اجتماعی، زیرساختی و زیربنایی بوجود نخواهد آمد و در سایه امنیت و آرامش است که می‌توان شاهد رشد و بالندگی یک جامعه یا یک کشور بوده ومجموعه قضائی شهرستان نیز در کنار پلیس آمادگی کامل دارد جهت ایجاد نظم و امنیت با توجه به شرایط حساس کنونی گام بردارد.

در ادامه سرهنگ هــادی گنــدمی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه دستگاه قضائی به جهت تعامل و همکاری بسیارخوب با نیروی انتظامی شهرستان گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی همسو در راستای تامین نظم و امنیت هستند و تعامل دو سویه پلیس با دستگاه قضائی باعث افزایش نظم و امنیت در سطح جامعه می‌شود.

او ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را از وظایف نیروی انتظامی دانست و افزود: به حول قوه الهی نیروی انتظامی خدمتگزار مردم و حامی مظلومان و ستم دیدگان بوده و با قاطعیت تمام با هرگونه هنجار شکنی و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان  در ادامه خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با خلوص نیت، پاکدامنی و اقتدار همراه با مهربانی در خدمت آسایش و آرامش مردم است و خدمت صادقانه به مردم را افتخاری برای خود می‌داند.

انتهای پیام/ د



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان