سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024
دکترعباس صیدی دبیر حزب سفیران انقلاب اسلامی استان ایلام :

طرح موضوع به تعویق افتادن انتخابات ریاست جمهوری موجب توسعه ی تورم غیرقابل تحمل وخالی شدن سفره های مردم خواهد شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۲۲:۰۶ چاپ کدخبر: 6596

آفتاب ایلام|  دبیر حزب سفیران انقلاب اسلامی استان ایلام گفت : اکنون که مردم با شورو شوق زیادی در انتظار پایان یافتن کار دولت کنونی تدبیر برای ناامیدی هستند وازسویی مردم عزیز ایران خودرا برای انتخاب فردی انقلابی با مدیریت جهادی وسیره ای علی گونه به عنوان رییس دولت آینده اماده کرده اند ,طرح موضوع های گوناگونی ازجانب بزرگان این دولت که باعث ایجاد تشتت دراذهان عمومی می شود یک نقشه ی شوم و نشات گرفته از حالتی شبیه دست وپا زدن برای غرق نشدن در اقیانوس نفرتی است که پیش روی انان است که ازشمار این موضوع ها حرف زدن درمورد به تعویق افتادن انتخابات ریاست جمهوری خرداد١٤٠٠ است که درصورت اجرا موجب توسعه ی تورم غیرقابل تحمل وخالی شدن سفره های مردم خواهد شد.

دکتر عباس صیدی اظهارداشت:اکنون نتیجه ی مدیریت ونظارت دولت بعداز هشت سال برای هرکسی روشن است به طوری که به اغلب جوانان کشور که نگاه می کنی در حسرت شغلی پایدار,هویتی ثابت, تشکیل کانون گرم خانواده, و سپری کردن یک معیشت متوسط ذره ذره اب شده اند‌.پس نتیجه وثمره ی ان همه شعارها و وعده ها که ماه به ماه وهفته به هفته برروی هم تلنبار می شد کجاست که کسی نمی بیند.

دبیرحزب سفیران انقلاب اسلامی استان ایلام بیان کرد: درجامعه ی اسلامی پدید اوردن تنگنا های گوناگون درزندگی مسلمین و به ویژه قشر اسیب پذیر و مظلوم از بی لیاقتی زمامداران حکومت است وهرکسی که به هر طریقی در به وجود امدن انبوه مشکلات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی برای خانواده ها موثر بوده است باید در مقابل مردم جواب پس دهد.متاسفانه هم اکنون رابطه ی دولت ومردم یک رابطه ی غریبانه است ومردم طوری زندگی می کنند انگار که در یک کشور بیگانه هستندو باید به ضعیف ترین خدمت و گاهی هم به تضییع حقوق واقعی خود از جانب دولت قانع باشند‌.

عباس صیدی درادامه این گزارش خبری افزود:
مردم ایران درهرعرصه ای که به گونه ای نظام اسلامی مورد تهدید دشمنان قرارگرفته است راسخ و پرتوان درمقابل این دسیسه ها ایستاده است ازاین رو به خاطر کدام کم کاری وبه خاطر کدام بی تفاوتی انان در طول چهل وچند ساله ی انقلاب باید به این طریق مورد بی مهری و ندانم کاری و ناکارامدی دولت مردان قراربگیرند? ایا این ناسپاسی مطلق در مقابل رسالت و تعهد ونقش این مردم در صیانت از انقلاب نیست? اگر نبود مدیریت پاک و دینی وسیاسی رهبرمعظم انقلاب خدا می داد که تاکنون چه اتفاق های بغرنجی که تا استانه ی انفجار می رفت و خنثی می شد سرگذشت تلخی را برای مردم رقم می زد.

دبیر حزب سفیران انقلاب اسلامی ایلام خاطرنشان کرد:
کسانی که دراین برهه از زمان که مردم انقلابی ایران دنبال برافراشتن پرچم رسیدن به حقوق همه جانبه ی خود هستند واز طریق شرکت فعال در انتخابات ریاست جمهوری درپی تشکیل یک دولت مردم محور و جهادی و انقلابی می باشند به هچ وجه اجازه نخواهند داد که فضای انتخابات از حالت عادی و قانونی خود خارج گردد و کاملا مراقب هستند که سیاست زدگان مه آلود و ازمون پس داده در طول هشت سال گذشته بازهم با طرح موضوع هایی دروغین وبه ظاهر شیرین که یک شب بعداز ان به یاد خودشان هم نمی ماند ,در اراده ی مردم که خواهان تشکیل دولت کارامد وخدوم و متعهد هستند خللی وارد کنند.

ایشان درادامه این گزارش افزودند:
البته هرچند که مردم در انتخاب خود مختارند اما بصیرت انقلابی وسیاسی انان اکنون بیش از هر زمان دیگری شکوفاتر شده است و بدون شک تمام گرایش ها و نحله های فکری و سیاسی تشکل ها و افراد را کاملا تشخیص خواهند داد. پس اگر ما بخواهیم در پی یک زندگی خوب و ارام باشیم باید بتوانیم رییس دولت اینده را خوب و بر اساس معیارهای مقام معظم رهبری انتخاب کنیم زیرا این بار اگر فرصت از دست برود برگرداندن ان بسی بسیار سخت و رنح اور است.
این مدرس دانشگاه درپایان به فضای کنونی انتخابات ریاست جمهوری اشاره کردو گفت:
بدون شک فضای پیش رو در انتخابات رییس جمهوری یک فضایی است که مردم می خواهند از چنبره ی مشکلات گوناگون در زندگی شان خارج شوند و این اتفاق فقط با استقبال از نامزدهای مومن وانقلابی و متعد به رسالت و فرهنگ شهدا وارمان های اصیل جمهوری اسلامی است.
ایشان عنوان کرد: نامزدهایی که تاکنون امادگی خودرا برای شرکت در انتخابات خرداد ماه ١٤٠٠ اعلام کرده اند یا خواهند کرد هرکدام در جامعه ی ایران صاحب خدماتی هستند اما در میان انان باتوجه به اقبال عمومی مردم و با مد نظر قرار دادن نظر سنجی های کتبی و شفاهی دربین خاص وعام این دونفر یعنی اقایان , ایت الله سید ابراهیم رییسی وجناب اقای دکتر محمد باقر قالیباف می توانند پرچم دار این فضای پیش رو باشند .
بنابراین حزب سفیران انقلاب اسلامی استان ایلام ورود هرکدام از این دونفر را به انتخابات ١٤٠٠ به فال نیک می گیرد ودر نهایت به حمایت از یکی از انان که گزینه ی نهایی شورای ائتلاف انقلاب باشد خواهد پرداخت..

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان