جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام ؛

برنامه های هفته کارگر ایلام به صورت مجازی برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۱۱:۵۸ چاپ کدخبر: 6605

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: برنامه‌های هفته کارگر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ایلام به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش آفتاب ایلام، شکرالله شیرخانی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوع موج چهارم کرونا، عمده برنامه های امسال هفته کار و کارگر با مشارکت شرکای اجتماعی، نمایندگان کارگران و کارفرمایان در سطح استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت محدود و یا بر بستر فضای مجازی و رسانه ای برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین با توجه به شرایط پیش آمده در سالجاری، جشنواره ها و مسابقات مختلف ویژه بزرگداشت هفته کارگر نیز در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در ادامه بر نقش تاثیرگذار روابط عمومی در زمینه انعکاس رخدادها و اخبار مهم و مرتبط با هفته کار با توجه به شرایط استان تاکید کرد و گفت: از ظرفیت های فضای مجازی و روابط عمومی در برگزاری برنامه های این هفته برای انعکاس برنامه های هفته کار استفاده حداکثری خواهد شد.

وی ادامه داد: عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام، تکریم و تفقد از خانواده شهدای کارگر، اطلاع رسانی برنامه ها و عناوین روزهای هفته کارگر از طریق خبرگزاری و رسانه ها، نشست خبری مجازی خبری مدیرکل با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، حضور مدیرکل و نمایندگان تشکل های کارگری کارفرمایی در برنامه های متنوع صداوسیمای استان، تهیه زیرنویس دربرنامه های شبکه استانی با محوریت نقش کارگران در شعار سال، تبلیغات محیطی، نصب بنر و استفاده از بیلبوردهای تبلیغی با همکاری شهرداری از مهمترین برنامه های هفته کار و کارگر استان است.

شیرخانی اضافه کرد: همچنین هماهنگی لازم با شهرداری ها، صدا و سیما و تشکلات کارگری و کارفرمایی جهت فضاسازی و آذین بندی ادارات و معابر و واحدهای تولیدی و بزرگداشت این ایام صورت خواهد گرفت تا در این هفته برای تکریم جایگاه کار و کارگر اقدام شود.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه به نام هفته کارگر نامگذاری شده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان