جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
نماینده مقام معظم رهبری در ایلام :

سپاه پاسداران بازوی ولایت و خادم ملت است/ دشمن در مسیر زوال قرار دارد

۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۲۳:۰۱ چاپ کدخبر: 6617

به گزارش آفتاب ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی تبار با بیان اینکه مردم باید به نظام اعتماد کرده گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند و با هدف تغییر وضعیت موجود در انتخابات پیش رو با شور و شوق حضور پیدا کنند، گفت: سپاه پاسداران بازوی ولایت، خادم مردم و پاسدار انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، عصر امروز(۳ فروردین) در برنامه تلویزیونی کلام آدینه با تبریک مناسبت سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب بزرگی در زمره انقلاب انبیاء الهی است و امام راحل (ره)، با هدف پاسداری از انقلاب اسلامی در جهان اقدام به تاسیس سپاه پاسداران کردند.

حجت الاسلام دکتر « الله نور کریمی تبار» تصریح کرد: همانگونه که انقلاب اسلامی، محدودیت مرزی نداشته و مختص به داخل کشور نیست، سپاه پاسداران نیز محدودیت درون مرزی ندارد و هر کجا که انقلاب باشد سپاه پاسداران نیز حضور دارد.

وی با اشاره به نقش برجسته سپاه پاسداران از آغاز تاسیس تا کنون، یادآور شد: سپاه پاسداران در حوادث مختلفی همچون دفاع مقدس، درگیری با گروهک های ضد انقلاب، دفاع از منطقه و صدور انقلاب نقش آفرین بوده است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه سپاه پاسداران در اجرای پروژه های سازندگی داخل کشور مانند طرح پالایشگاه بزرگ خلیج فارس به خودکفایی کشور کمک موثر دارد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی ولایت، خادم مردم و پاسدار انقلاب است.


حجت الاسلام دکتر کریمی تبار با اشاره به سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا در طبس، به تاریخ ۵ اردیبهشت ماه، تصریح کرد: این شکست جزء فرازهای انقلاب اسلامی است و نباید در حاشیه قرار گرفته و به فراموشی سپرده شود.

وی ابراز کرد: سفارتخانه آمریکا، لانه جاسوسی دشمن بود که بر اساس اسناد برجای مانده با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی مشغول فعالیت در کشور بود. 

امام جمعه ایلام شکست دشمن را امداد غیبی الهی دانست و افزود: خداوند با این امداد غیبی به ما نشان داد، پشتیبان مردم و مدافع انقلاب اسلامی است. 

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه انقلاب اسلامی جغرافیای سیاسی منطقه را تغییر داد، اظهار کرد: هدفی که آمریکا و صهیونیست دنبال می کرد، نتیجه معکوس یافت و با هنر ولایت فقیه دفاع از شهرها و داخل کشور به مرز دشمن اصلی کشیده شد. 

وی با اشاره به مذاکرات اخیر کشور اظهار داشت: انفجار نطنز برنامه دشمن برای «زهر چشم» گرفتن از تیم مذاکره کننده بود، که در آن با شکست مواجه شد و دانشمندان جوان هسته ای در کمتر از ۲۴ ساعت غنای هسته ای کشور از ۲۰ درصد به ۶۰ درصد رساندند. 

امام جمعه ایلام در ادامه با بیان پیامدهای منفی انفجار نطنز برای مواضع دشمن صهیونیستی، تصریح کرد: واقعیت این است که معادلات جهانی به هم خورده و انقلاب اسلامی در منطقه و جهان نقش آفرین است.

حجت الاسلام دکتر کریمی تبار با تاکید بر اینکه دشمن آسیب پذیر است و این اتفاقات نشان دهنده زوال و نابودی آن هاست، خاطرنشان کرد: مردم باید به نظام اعتماد کرده گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند و با هدف تغییر وضعیت موجود در انتخابات پیش رو با شور و شوق حضور پیدا کنند. 

وی خواستار همکاری مسئولین اجرایی استان با تولید کنندگان دام استان شد و افزود: به واسطه کاهش بارندگی ها در استان، این قشر نیازمند همراهی مسئولین جهت خرید دام مازاد خود میباشند.

ایشان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی نقش مهمی در مبارزه با بیماری کرونا با همراهی مردم استان دارد

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان