پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

به گزارش خبرنگارآفتاب ایلام ،سعید شهبازی فرماندار هلیلان روز شنبه در نشست هماهنگی اعضای هیات اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد گفت : تعامل، هماهنگی و همفکری هیات اجرایی و نظارت موجب می‌شود که انتخاباتی سالم و پرشور در هلیلان برگزار شود که همه باید در راستا اهتمام داشته باشیم.

وی اضافه کرد : برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری و شهر و روستا در این شهرستان باید جلسات متعددی برای هماهنگی بیشتر بین دو هیات اجرایی و نظارت برگزار شود.

فرماندار هلیلان با تاکید بر اینکه مولفه‌های سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار محور کلیدی در انتخابات است افزود : وظیفه تامین سلامت و امنیت به عهده مجریان انتخابات است و مجریان طبق قانون مکلفند زمینه‌های لازم برای حضور مردم در عرصه رقابت و مشارکت پرشور در انتخابات را فراهم کنند.

شهبازی با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات بیان کرد : خروجی انتخابات در سرنوشت کشور بسیار مهم و حیاتی است، چرا که در نتیجه رأی و نظر مردم، افرادی برای تصدی‌گری، مدیریت و تصمیم‌گیری در کشور تعیین می‌شوند.

فرماندار هلیلان در ادامه اولویت اساسی در انتخابات پیش رو را بر محور قانون و اصل بی‌طرفی ذکر کرد و ادامه داد : امیدواریم با تلاش و همدلی اعضای هیات اجرایی و نظارت شهرستان شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور و آبرومند باشیم.

در پایان این نشست علی الماسی به پیشنهاد فرماندار با اجماع رای هیات اجرایی و هیات نظارت بعنوان نماینده و هماهنگ کننده اعضای هیات‌های انتخابات شهرستان انتخاب شد.

انتهای پیام / غ



نویسنده: Mirzad
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان