جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

سرهنگ  رضا همتی زاده رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت : بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی افزود: با توجه به افزایش تصاعدی مبتلایان به ویروس کرونا در جهت حفظ سلامت و صیانت از شهروندان و قطع زنجیره‌ای این ویروس در ۱۰ نقطه کنترلی در مبادی ورودی شهر‌ها ایستگاه‌های پلیس راه مستقر و از تردد غیر ضرور خودرو‌های غیر بومی و بومی استان به شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی جلوگیری می‌کنند.

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد: خودرو‌های خدماتی، امدادی، نظامی، سوخت رسان، ناوگان عمومی حمل و نقل و مسافری و همچنین خودرو‌های دارای مواد فاسد شدنی با رعایت قوانین و مقررات، مجاز به تردد در جاده‌ها بوده و سایر خودرو‌ها که نیازمند تردد ضروری هستند باید از فرمانداری شهرستان‌ها برگه مجوز تردد اخذ نمایند.

رئیس پلیس راه استان در خاتمه، با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های تردد، برای حفظ سلامت شهروندان است، گفت: از هم استانی‌های عزیز و عموم مردم، تقاضا داریم ضمن همکاری با پلیس، برای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا از تردد‌های غیر ضروری جدا خودداری کنند.

انتهای پیام / غ



نویسنده: Mirzad
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان