شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

به گزارش خبرنگارآفتاب ایلام ، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، به جایگاه مهم و والای سلامت مردم به‌ عنوان اصلی‌ترین اولویت و هدف دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: همکاران ما در تمامی حوزه‌های دانشگاه تلاش خود را برای اعتلای حوزه بهداشت و درمان و حفظ سلامت مردم به کار بسته‌اند که مبارزه با بیماری کرونا در طول یک‌سال اخیر نمونه بارز این خدمت‌گذاری و احساس مسئولیت در قبال سلامت جامعه است.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع پیک چهارم در استان ایلام لازم است که همه ما برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری و حفظ سلامت خود، خانواده، اطرافیان و هم استانی‌هایمان ، دستورالعمل‌های بهداشتی را بیش‌ از پیش رعایت کنیم تا شاهد اوج‌گیری دوباره کرونا نباشیم.

کریمیان اظهار کرد: در فروردین‌ماه ۱۴۰۰، با توجه به وقوع پیک چهارم کرونا، تعداد ۲۶۴۳۲ مورد از افراد مشکوک به کرونا نمونه‌گیری شده که از این رقم تعداد ۶۹۲۹ مورد، نتیجه نمونه‌گیری مثبت اعلام‌شده است.

وی مطرح کرد: خوشبختانه با اهتمام و مسئولیت‌پذیری بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک دستگاه سی‌تی‌اسکن پرتابل در بیمارستان شهدای دهلران استقرار یافته که تا تامین دستگاه سی‌تی‌اسکن اصلی و استقرار آن، این دستگاه تشخیصی به مردم شریف این دیار خدمت‌رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/ ن



نویسنده: Mirzad
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان