پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

همراهی مردم در جهت مقابله با کرونا

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۱:۲۱ چاپ کدخبر: 6649

به گزارش آفتاب ایلام ، محمد نوذری استاندار ایلام ، گفت: علی رغم کاهش نسبی بستری ها، شرایط استان مطلوب نیست و کماکان در برخی شهرستان‌ها از جمله ایوان باید تصمیمات دقیق و راهبردی شکل گیرد.

وی افزود: بر اساس دستورات ستاد ملی کرونا، محدودیت‌ها همچنان تا پایان هفته و تثبیت وضعیت برقرار است.

نوذری با تقدیر از همراهی مردم، اصناف و بازاریان، رسانه ها، صدا و سیما و همه دستگاه‌ها، اظهار کرد: مصوبات ستاد استانی کرونا برگرفته از مصوبات ستاد ملی است و ما نمی‌توانیم برخلاف مصالح ملی تصمیمات استانی اتخاد کنیم، همه باید در مقابل قانون تمکین کنیم و تا تثبیت وضعیت کرونا و تغییر شرایط ، تمامی دستورالعمل‌ها و محدودیت‌ها را اجرا نماییم.

استاندار ایلام با بیان اینکه مشکلات اصناف و بازاریان را با تمام وجود لمس می‌کنیم، مطرح کرد: محدودیت گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ همچنان ادامه دارد، امیدواریم که با همراهی همه بتوانیم این پیک را مدیریت و وضعیت را بهبود بخشیم.

وی در ادامه خواستار تشدید نظارت‌ها در حوزه‌های رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کنترل قیمت‌ها و تامین نیاز‌های بازار در ماه مبارک رمضان شد و بیان کرد: تیم‌های نظارتی با هماهنگی دستگاه‌های بازرسی، نظارتی و فرمانداران در شهرستان ها، گشت‌های ویژه‌ای را جهت نظارت مستمر و کنترل دقیق قیمت‌ها تشکیل داده و اقدامات لازم را به عمل آورند.

استاندار ایلام ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی ، یک نیروی کارشناس مرتبط را به دستگاه‌های نظارتی و بازرسی معرفی کنند تا در بازرسی‌ها به گشت‌های بازرسی و تیم‌های نظارتی کمک کنند.

انتهای پیام/ ن



نویسنده: Mirzad
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان