شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

به گزارش آفتاب ایلام، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام به همراه رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان و جمعی از معاونان خود در دیدار با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ، گفت: آبادانی هر روستا، شهر و جامعه‌ای با دستان پرتوان کارگران رقم می‌خورد.

وی با تبریک روز کارگر به تمام زحمت کشان عرصه تولید و اقتصاد، افزود: بی تردید رمز پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای در بکارگیری و پشتیبانی استعداد‌ها و سرمایه انسانی خلاق و کارآمد است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: باید قدر ۲ نعمت بزرگ سلامتی و امنیت را بدانیم چرا که اگر امنیت خدشه دار شود کار و اقتصاد و تولید دچار رکود می‌شود و چرخه اقتصاد به خوبی نخواهد چرخید.

وی با اشاره به اینکه کارگران خدمتگزاران متعهد و تلاشگران عرصه اقتصاد و تولید در کشور هستند، بیان کرد: ما باید بیش از پیش و به صورت جدی و دلسوزانه از حقوق کارگران پشتیبانی و حمایت کنیم و مسئولان باید، شرکت‌ها، کارگاه‌ها و کارخانه جات را موظف به پرداخت به موقع و کامل مزایای کارگران کنند.

در ادامه این دیدار شکراله شیرخانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز گفت: امنیت زیر ساخت تمام فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و... است.

شیرخانی افزود: امنیت ، مهمترین رکن در توسعه و آبادانی جوامع بوده و پلیس در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی ادامه داد: تلاش‌های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی موجب تقویت احساس امنیت شده و شرایط جامعه را برای زندگی سالم و به دور از ناهنجاری مهیا کرده است.

 در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری فی مابین طرفیت به امضاء رسید.

انتهای پیام/ ن



نویسنده: Mirzad
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان