جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

به گزارش آفتاب ایلام ،قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام گفت: ایجاد اشتغال از طریق طرح راهبری شغلی یکی از برنامه‌های کمیته امداد در این حوزه است و نیمی از طرح‌های اشتغال‌زایی که امسال برای مددجویان و نیازمندان ایجاد می‌شود از این طریق خواهد بود و برای تحقق این هدف ما باید برای دریافت اعتباری معادل دو برابر اعتبار سال۹۹ آمادگی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان صرف اشتغال زایی نیازمندان استان شد و در زمینه ایجاد اشتغال یکی از ۴ استان برگزیده کشور بودیم، افزود: در همین مدت بیش از ۲ هزار خانواده مددجو از طریق برنامه‌های اشتغال‌زایی توانستند به توانمندسازی برسند.

موسی نژاد اضافه کرد: به همت کارکنان حوزه اشتغال این نهاد سال گذشته دو ماه قبل از پایان سال توانستیم به ۱۰۰ درصد برنامه هدف گذاری شده در زمینه اشتغال دست پیدا کنیم و در زمینه جذب اعتبارات اشتغال زایی نیز از چند استان برتر کشور بودیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه هدف نهایی کمیته امداد توانمند شدن قشر مددجو و نیازمند است، عنوان کرد: ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین زمینه‌های توانمندسازی مددجویان بوده و برنامه امداد این است که حداقل ۳۰ درصد مجریان طرح‌های اشتغال زایی بتوانند به توانمندسازی برسند.

انتهای پیام/ د



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان