جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

به گزارش آفتاب ایلام، در شب میلاد کریم اهل بیت(ص)؛30 هزار پُرس غذای گرم در بین نیازمندان ایلامی توزیع شد.

در حاشیه این مراسم سردار جمال شاکرمی گفت: در راستای رزمایش کمک مومنانه و در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) به منظور تکریم خانواده های نیازمند،  تعداد 30 هزار پرس غذای گرم توسط گروه‌های جهادی بسیج سپاه امیرالمؤمنین(ع) تهیه و توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در بین خانواده های نیازمند کل شهرستانهای استان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود: سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام همواره خود را مقید به خدمتگزاری مردم دانسته و در ایام و مناسبت‌های خاص با برگزاری رزمایش کمک مومنانه نیازمندان جامعه را فراموش نخواهد کرد.

شاکرمی افزود: شروع رزمایش کمک مومنانه در ایام مبارک رمضان در شب کریم اهل بیت(ص) با همکاری کمیته امداد استان ایلام خواهد بود و ادامه آن در لیالی قدر خواهد بود.

وی افزود: علاوه بر 30 هزار غذای گرم در در شب میلاد کریم اهل بیت(ص) به مقدار 10 هزار گونی آرد در بین روستائیان نیز هم زمان اقدام می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، ادامه کمک‌های مومنانه در سال جاری را نیاز امروز مناطق کم برخوردار دانست و گفت: با همکاری کمیته امداد و تفاهم نامه منعقده با این نهاد در سال جاری جامعه هدف که محرومان و نیازمندان در سطح روستا و شهرها هستند را به جد تحت حمایت کمک‌های مومنانه قرار خواهیم داد



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان