پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

پروژه ابرسانی به روستای داربید کرنی بخش جزمان شهرستان هلیلان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلا در حاشیه این آیین اظهار کرد: تأمین آب پایدار و فشار مناسب شبکه از اهداف اصلی اجرای طرح‌های آب‌رسانی است.

نورالله تیموری افزود: فقدان آب شرب پایدار از چالش های اصلی اهالی این روستا بود که با اجرای این پروژه این مشکل نیز برطرف شد.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام یادآور شد: اعتبار هزینه شده برای این پروژه را بالغ بر ۷ میلیارد ریال است که برای به بهره برداری رسیدن این پروژه پنج کیلومتر خط انتقال و ‌شبکه توزیع اجرا شده است .

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و همچنین فرماندار شهرستان هلیلان با تقدیر از فعالیت های شرکت آب و فاضلاب استان، از اهتمام ویژه این مجموعه در راستای خدمت به جامعه هدف و بر طرف نمودن مشکل کم آبی این روستا قدردانی نمودند.

روستای داربید کرنی مرکز دهستان داربید بخش جزمان شهرستان هلیلان با تعداد ۳۲ خانوار و جمعیت ۱۸۲ نفر به فاصله ۴۰کیلومتری از مرکز شهرستان واقع شده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان