شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024


 
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: بر اساس ابلاغ شیوه نامه اجرایی تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی تاکنون ۳۸۱ معلم در دو مرحله در سطح استان تعیین تکلیف شده است.

امیر مهردادی در گفتگو با خبرنگار آفتاب ایلام، اظهار کرد: حدود ۴۰۰ معلم حق‌التدریس و نهضت سوادآموزی استان نیز در نوبت تعیین تکلیف هستند که با ابلاغ دستورالعمل این تعداد نیز طی مراحل مختلف جذب می شوند.

وی افزود: این افراد بر اساس نیاز، جنس، رشته و مقطع تحصیلی انتخاب و باید در دوره آموزشی یک ساله دانشگاه فرهنگیان شرکت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: همچنین براساس دستورالعمل تعیین تکلیف مشمولان آیین‌نامه استخدام معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی به صورت پیمانی و با مجوز سازمان اداری و استخدامی انجام می‌شود.

وی بیان داشت: آن دسته از معلمان حق التدریس یا آموزشیار نهضت سوادآموزی واجد شرایط که با آموزش و پرورش همکاری کرده‌اند طبق شیوه‌نامه که شامل برگزاری آزمون و شرکت در دوره آموزشی یک ساله است و با توجه به میزان سهمیه‌ای که سازمان امور استخدامی اختصاص خواهد داد، تعیین تکلیف می شوند.

به گفته ی مهردادی، در حال حاضر ده هزار و ۵۰۰ معلم در سطح استان ایلام مشغول آموزش به دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی هستند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان