پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

به گزارش آفتاب ایلام؛ الیاس فتاحی در نشست اعضای ستاد انتخابات استان در محل فرمانداری شهرستان چوار با بیان اینکه انتخابات در کشور ما از اهمیت و ضرورت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: دشمنان نظام همواره سعی دارند با ایجاد شایعه پراکنی‌های دروغین و ایجاد یاس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند که تاکنون با هوشیاری مردم این خواسته محقق نشده است.

وی، انتخابات پیش رو را مهم‌ترین رخداد سیاسی سال ۱۴۰۰ دانست و افزود: اصلی‌ترین وظیفه وزارت کشور برگزاری انتخابات امن و سالم است و در وهله دوم تلاش برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام تاکید کرد: فرمانداران باید با رعایت اصل بی طرفی تعامل سازنده هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری انتخابات داشته باشند.

فتاحی با قدردانی از فرماندار و همکاران فرمانداری شهرستان تازه تاسیس شهرستان چوار، اظهار کرد: علیرغم وجود عدم وجود نیروی انسانی کافی و همچنین تجهیزات و امکانات لازم در شهرستان چوار اقدامات و تمهیدات خوبی در این شهرستان برای برگزاری انتخابات باشکوه شکل گرفته است.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود همچون سنوات گذشته شهرستان چوار با مشارکت بالا و پرشور انتخابات را برگزار کند که در راستا ستاد انتخابات نیازمند‌های لازم برای فراهم کردن این مهم را مهیا می‌کند.

فرماندار چوار نیز در این نشست با بیان اینکه شهرستان چوار همواره در بحث انتخابات و مشارکت مردم در بالاترین سطح ممکن بوده و همواره بالاترین مشارکت مردم در انتخابات را داشته است، گفت: در مجموع ۲۶ نفر برای شورا‌های اسلامی شهر و شهر چوار ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۰ نفر تایید صلاحیت شده است.

فهد کمالوندی افزود: در ۳۴ روستای واجد شرایط برای انتخابات شورای روستا نیز ۱۰۷ نفر ثبت نام کرده که ۱۲ درصد افزایش ثبت نام داوطلبان در شورای اسلامی شهر و روستا را در این شهرستان نسبت به سنوات قبل به ثبت رسیده است.

وی همچنین با اشاره به مسائل و مشکلات پیش روی این شهرستان تازه تاسیس، یادآور شد: فرمانداری چوار هم از نظر نیروی انسانی و همچنین زیرساخت‌های فنی و تجهیزات با مشکل مواجه است که انتظار داریم در اسرع وقت با اهتمام مدیران استان این مشکلات برطرف شود.

 



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان