پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

به گزارش آفتاب ایلام؛ محمد نوذری در نشست بررسی مسایل و مشکلات پتروشیمی هلیلان گفت: آغاز بکار این پروژه مهم در کنار محرومیت زدایی شهرستان توسط نهاد‌های انقلابی و دولت و گروه‌های جهادی می‌تواند موجب زودن غبار محرومیت از منطقه شود.

وی زیرساخت‌های شهرستان تازه تاسیس هلیلان از جمله راه‌های دسترسی، آب شرب، زیرساخت‌های شهری و اشتغال جوانان را مهم‌ترین مشکلات این شهرستان دانست و افزود: تنها عاملی که می‌تواند چهره این شهرستان را دگرگون کند اهتمام مدیران استانی است که ما هم درتمام توان خود را برای تحقق این امر بکار خواهیم گرفت.

استاندار ایلام تاکید کرد: برای رفع محرومیت هلیلان، علاوه بر خدمات به این منطقه از ظرفیت سازمان‌های مردم، بنیاد مستضعفان، معاونت مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و سایر نهاد‌ها تاکنون استفاده شده است.

نوذری در ادامه به نقش پتروشیمی هلیلان در توسعه و پیشرفت این منطقه اشاره کرد و یادآور شد: آغاز بکار این پروژه مهم بستر‌های اشتغال پایدار در منطقه در فراهم خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با آغاز بکار پتروشیمی هلیلان، ۷۵ مگاوات برق در این مجموعه تولید می‌شود که این مهم می‌تواند نیاز داخل استان را تامین کند.

بیش از ۳.۵ درصد از ذخایر نفتی و ۱۱ درصد از ذخایر گازی کشور در استان ایلام قرار دارد.

 



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان