شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام از اجرای طرح امنیت تفرجگاها و پارک ها، در شهر ایلام با همکاری یگان ویژه انتظامی استان خبر داد.

آفتاب ایلام،مهرداد علیمحمدی اظهار کرد: پلیس پیشگیری با همراهی و همکاری یگان ویژه به صورت مستمر و متداوم با هر گونه اخلال در جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.

وی افزود: تامین امنیت تفرجگاه ها یکی از مباحث مهم و مورد مطالبه مردم است که به جد در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام بیان کرد: از ابتدای امسال پلیس پیشگیری برای امنیت تفرجگاه ها و پارک های سطح استان ایلام و بخصوص مرکز شهر ایلام با همکاری سایر پلیس های تخصصی و یگان ویژه، تمهیدات لازم را در این خصوص انجام داده است.

علیمحمدی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به وضعیت عمومی کشور و انتشار ویروس منحوس کرونا در سطح شهر، خانواده ها در حد امکان از حضور در تفرجگاه ها و پارک ها خودداری نموده و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

وی ادامه داد: با تلاش همکارانم در مجموعه کلانتری و یگان امداد و همکاری صمیمانه سایر پلیس های تخصصی و یگان ویژه توانسته ایم میزان وقوع انواع جرائم و سرقت ها را کنترل و سیر نزولی جرائم نیز نشان از اقدامات مناسب این پلیس دارد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان