جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: رهبری مدبرانه و خلق انقلاب بزرگ اسلامی در ایران و سلوک و منش حضرت امام خمینی(ره)، اصول اجرایی حاکمان عالم را متحول و همه آنها را شگفت زده کرد.

به گزارش ایرنا، سردار جمال شاکرمی روز شنبه در آیین بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام(ره) در آبدانان اظهار داشت: امام امت عارف واصلی بود که با تاسی از منش پیامبر اکرم(ص) محشری را بپا کرد و همانند بعثت رسول اعظم(ص) پژواک آن تمامی دنیا را فرا گرفت که رهآورد ماندگار آن ایجاد نهضت بیداری اسلامی و عزت مسلمانان در اقصی نقاط دنیاست.

وی افزود: این شخصیت بی بدیل سربازان و سردارانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، شیخ راغب حرب، سید حسن نصرالله و ده ها رزمنده جان برکف در ایران و جهان در مکتب خود تربیت کرد که امروز در مبارزه با مستکبران عالم افتخار می آفرینند.

سردار شاکرمی با اشاره به رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و محاسبات متقن ایشان در عرصه های سیاسی، اقتصادی و نظامی دنیا، اضافه کرد: هرچند بخاطر تحریم های استکبار جهانی در بعد اقتصادی با مشکلاتی روبه رو هستیم اما به یمن هدایت داهیانه مقام معظم رهبری و فداکاری شهیدان و خانواده های آنان در بعد نظامی دارای دست برتر منطقه هستیم و امروز مراکز حساس نظامی و امنیتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه ای آن در تیررس موشک های مدرن جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام به اهمیت انتخابات و نقش آن در تثبیت آرامش و امنیت ملی اشاره کرد و یادآورشد: عرصه انتخابات عاشورای دیگری است که مشارکت بالای مردم در این عرصه و انتخاب فردی متدین و انقلابی در کسوت ریاست جمهوری، ضمن خنثی کردن همه دسیسه های دشمنان ملت ایران، مسیر ترقی و توسعه کشور را برای چهار سال آینده تضمین می کند.

سردار شاکرمی مشارکت و مساعدت مردم آبدانان در چهار دهه گذشته را ستودنی عنوان کرد و افزود: تقدیم ۲۲۰ شهید گلگون کفن از جمله شهید هسته ای کشور دکتر داریوش رضایی نژاد، سردار حاج صارم طهماسبی و نوجوان شهید علی جرایه این شهرستان نخبه پرور را به گُل سرسبد استان ایلام تبدیل کرده است.

وی از تعامل و همبستگی مردم و مسئولان شهرستان آبدانان قدردانی کرد و از همه مردم استان دعوت کرد با حضور حماسی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بار دیگر مراتب وفاداری خود به آرمان های امام(ره) و شهیدان را به منصه ظهور برسانند.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان