سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024

محمد باقر قالیباف صبح امروز وارد استان ایلام شد.، سفر رئیس مجلس شورای اسلامی در حالی است که وی بازدید از برخی پروژه‌های نیمه تمام مانند"پروژه تونل کبیرکوه" و "سامانه گرمسیری"، دیدار با مردم و حضور در شورای اداری استان را در برنامه خود دارد.
اما در این سفر هیچ یک از خبرنگاران و عکاسان مطبوعات و خبرگزاری‌های استان دعوت نشده‌اند،دعوت نکردن و عدم اطلاع رسانی از سفر رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد جامعه خبرنگاری استان ایلام مواجه شده است و آنان بر این نکته اصرار دارند که دعوت نکردن خبرنگاران جهت پوشش برنامه‌های سفر رئیس مجلس شورای اسلامی تعمداً و به جهت کم رنگ کردن سفر رئیس مجلس شورای اسلامی بوده است.
ایلام ساری و جاری است که در جلسات و سفر مقامات ملی برای آن که با انتقادات خبرنگاران و بیان درد دل مردم مواجه نشوند از خبرنگاران دعوت نمی‌شود و کرونا را بهانه این اقدام خود کرده‌اند .
اما واقعیت آن است که استاندار ایلام اعتقادی به حضور خبرنگاران در جلسات و سفر مقامات ملی به استان ایلام ندارند و حضور خبرنگاران را عاملی برای بیان واقعیات و آن چه در استان ایلام در ابعاد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و معیشتی اتفاق افتاده است می‌داند و به همین جهت عطای حضور خبرنگاران در جلسات و سفر مقامات را به لقایش بخشیده است.
در چرایی این اقدام استانداری ایلام و ممانعت از مشایعت و حضور خبرنگاران در سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به ایلام روابط عمومی استانداری ایلام به این سخن اکتفا می‌کند که؛ اخبار سفر از شبکه استانی پخش می‌شود و خبرنگاران از طریق شبکه استانی آن را ببینند و اخبار را تهییه و منتشر کنند.
جا دارد تیم رسانه‌ای رئیس مجلس شورای اسلامی این حرکت استاندار ایلام را مورد پذیرش قرار ندهند و خبرنگاران استانی را در بدو سفر همراه رئیس مجلس شورای اسلامی کنند تا علاوه بر پوشش مناسب خبر سفر از واقعیت‌های آن چه در ایلام می‌گذرد نیز رئیس مجلس شورای اسلامی مطلع شوند و آمار و ارقام اعلامی مسئولان در نبود خبرنگاران ایلام را گل و بلبل جاوه ندهند چرا که واقعیت آن است که مردم می‌گویند نه تریبون‌های سالن شهید رجایی استانداری ایلام به لسان استاندار ایلام.
تیم رسانه‌ای سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به ایلام از حرکت استاندار ایلام که در صدد کم رنگ جلوه دادن این سفر هستند آگاه باشند که آن چه در ایلام می‌گذرد کتمان واقعیت است حال خبرنگاران حضور داشته باشند یا نه تصمیمی است که انشاالله نتیجه آن خیر است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان