پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
ایلام-امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه حضور در انتخابات واجب است، گفت: نقشه های شوم دشمنان با حضور پررنگ مردم در انتخابات باطل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر روز شنبه در آیین گرامیداشت روز ملی دختران به مناسبت سالروز تولد حضرت فاطمه معصومه (س) در جمع زنان و بانوان ایلام اظهار کرد: در دین مبین اسلام دختران و زنان از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

وی گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی است که به دنبال استفاده از برکت وجود حضرت معصومه و امام رضا (ع) باشیم.

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) را از آن جهت کریمه اهل بیت می خوانند که صاحب فضیلت و کرامت در علم، دانش، پاکی و عصمت است و بخشش و کرم او زبانزد بوده است.

کریمی تبار افزود: مهمترین شاخصه هر فرد دیندار ولایتمداری است، دشمن به این نتیجه رسیده در برابر انقلاب اسلامی شکست خورده است، آمریکایی ها در منطقه هزینه کردند تا جمهوری اسلامی را از بین ببرند، اما نتوانستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: آمریکا و معاندان با توجه به اینکه توان مقابله نظامی با ایران را ندارند، سعی و تلاش گسترده ای برای ایجاد دلسردی و یاس مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه بکار بسته اند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

وی گفت: مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی این دوره از انتخابات نیز با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات بار دیگر مهر بطلانی بر هجمه های شوم دشمنان خواهند زد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: دشمنان از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از کشور ایران شکست های پی در پی خورده اند و دسیسه های آنها به سرانجام نرسیده

کریمی تبار یادآور شد: نباید فضا برای ایجاد ناامنی از سوی فرصت طلبان معاند ایجاد شود چرا که هزینه مقابله با ناامنی ها در زیرساخت ها صرف خواهد شد.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان