چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه در دولت و تدبیر امید میزان مناصب مدیریتی زنان افزایش یافته است، گفت: زنان همگام با مردان همواره نقش موثری در آبادانی و توسعه کشور ایفا ...

آفتاب ایلام،به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، الیاس فتاحی شامگاه یکشنبه در نشست با دختران ایثارگر و شاهد استان با تبریک آغاز دهه نورانی کرامت اظهار داشت: حضرت معصومه (ع) نماد عزت ، عظمت و بزرگی در اندیشه دینی و مکتب اهل بیت است، آن حضرت با برخورداری از مراتب علمی و فضل فردی در عرصه های اجتماعی حضوری تاثیرگذار داشت.

وی با اشاره به ابعاد زندگانی حضرت معصومه و الگو سازی در میان دختران و بانوان سرزمین عزیزمان ایران و انتخاب روز دختر افزود: نامگذاری این روز یک حرکت نمادین برای گوشزد کردن شخصیت والای حضرت معصومه و ترویج ابعاد زندگانی آن حضرت در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: دختران ایران اسلامی که نیمی از جامعه را تشکیل داده و همگام و همراه با مردان در آبادانی و کمک به توسعه کشور ، استوار و پر صلابت گام و همواره قله های رفیع علم و دانش را طی می کنند و با تاسی از سیره کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) به اوج عزت، معرفت و افتخار برسند.

وی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه بانوان ابراز داشت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به جامعه بانوان دارد و هم اکنون تعدادی از بانوان در پست های مدیریتی استان مشغول بکار هستند و مسوولیت خود را نیز به نحو احسن انجام می دهند. 

رییس ستاد انتخابات استان بیان کرد: به همت نظام مقدس جمهوری اسلامی ظرفیت های عظیم علمی، هنری و ورزشی زیادی در استان وجود دارد و شرایط برای رشد و شکوفایی این استعدادها و نقش آفرینی دختران در تمام بخش های استان فراهم است.

وی گفت: فضا برای رشد و اعتلای توانمندی های دختران در استان فراهم است و بی تردید از هیچ کمک و مساعدتی در این زمینه دریغ نمی کنیم. 

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در ایلام مهیاست

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات سال ۱۴۰۰ و اهمیت آن عنوان کرد: انتخابات مایه اقتدار نظام و پل همگرایی و اتحاد و انسجام ملت است که باعث ترس دشمنان شده و لذا تمام تلاش آنان را برای دلسرد کردن مردم از حضور در این انتخابات است.

وی گفت: انتظار از مردمان قهرمان و دلاور استان این است که همچون ۴۳ سال گذشته که در بیش از ۳۰ انتخابات مشارکت حداکثری داشته اند، از وظیفه شرعی و قانونی خود برای افزایش مشارکت و ایجاد یاس در دشمنان حضوری پر شور داشته باشند.

رییس ستاد انتخابات ایلام با اشاره به اینکه همواره استان از استان های با مشارکت بالای ۷۵ درصد بوده از نخبگان، دانشگاهیان و عموم مردم خواست همه را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در سراسر استان فراهم شده است، گفت: آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت حداکثری و در نهایت بی طرفی و قانونمداری در استان مهیا شده است.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان