پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: توزیع بیش از ۴۴۰۰ تن کالای اساسی طرح تنظیم بازار در استان ایلام

به گزارش آفتاب ایلام؛ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۸۵۰ تن برنج، ۱۴۰۰ تن شکر و روغن ۱۱۱۱ تن و گوشت قرمز منجمد ۲۶ تن و سایر اقلام طرح تنظیم بازار در استان ایلام توزیع شده است.

سعید شریفی افزود: در راستای اقدامات تنظیم بازار در استان ایلام از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۴۴۰۰ تن کالا‌های اساسی طرح تنظیم بازار شامل برنج، شکر، گوشت قرمزمنجمد، گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب در استان توزیع شده است.

وی با اشاره به سهمیه‌های اختصاص یافته به استان تشریح کرد: برهمین اساس میزان ۱۸۵۰ تن برنج، ۱۴۰۰ تن شکر، ۲۶ تن گوشت قرمز منجمد به دست مصرف کننده از طریق شبکه‌های منتخب توزیع شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود بیماری کرونا و الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توزیع کالا‌های اساسی بیشتر از طریق فروشگاه‌های منتخب، تعاونی‌های کارمندی و کارگری و بخشی نیز از طریق مراکز خیریه توزیع می‌شود تا به سلامت مردم آسیب وارد نشود.

 



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان