سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024

 مدیر امور آب و فاضلاب ایوان گفت: ایستگاه پمپاژ آب مجتمع باباگیر چهل زرعی شهرستان ایوان با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تجهیز و راه اندازی شد.

آیت کیانی اظهار داشت: با تجهیز و راه اندازی این ایستگاه اهالی سه روستا (باباگیر، صداقت و میوانه) با تعداد ۱۰۰ خانوار از آب سالم و پایدار برخوردار شدند.

وی افزود: ایستگاه مذکور که به علت نوسانات جریان برق در الکتروپمپ شناور ایستگاه های فوق دچار خسارت شده بود با تغییر روش پمپاژ در ایستگاه و عملیات حفر چاهک و نصب و راه اندازی الکترو پمپ شناور و تجهیز شد.

مدیر امور آبفای ایوان یادآور شد: این امر در راستای ارائه خدمات پایدار و تامین آب شرب مورد نیاز مشترکان و ضرورت رفع به موقع معایب تاسیسات و تجهیزات توسط اکیپ اجرایی امور آبفا شهرستان و با حمایت و پشتیبانی ستاد استان انجام شد.

کیانی با بیان اینکه موثرترین راه مدیریت مصرف آب، صرفه جویی توسط مشترکان است، گفت: همشهریان با استفاده صحیح و پرهیز از مصارف غیر ضروری شرکت آبفا را در گذر از فصل گرم سال همراهی کنند.

وی تاکید کرد: با راه اندازی این ایستگاه پمپاژ ۱۰۰ خانوار از  اهالی ۳ روستا (روستاهای باباگیر،صداقت و میوانه) با از آب سالم و پایدار برخوردار شدند.

شهرستان با ۵۵ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری ایلام واقع است.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان