پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به اهمیت ارتباطی پروژه چهار خطه کردن جاده ایلام - مهران گفت: تلاش ها برای تکمیل این محور ارتباطی تا پیش از اربعین سال جاری ادامه دارد.

به گزارش آفتاب ایلام؛ عبدالله بهادری با اشاره به عملیات پایانی چهارخطه کردن محور ایلام - مهران گفت: از مجموع ۱۲۰ کیلومتر مسیر جاده ایلام - مهران (از میدان ارغوان تا پایانه مرزی) تاکنون ۹۰ کیلومتر از این محور تکمیل و زیر بار ترافیک رفته است.

وی مدت زمان اجرایی کردن این میزان از چهارخطه کردن جاده ایلام - مهران را در مدت چهار سال اعلام کرد و افزود: قطعه اول بزرگراه ایلام - مهران به لحاظ شرایط توپوگرافی منطقه، بیشترین حجم عملیات راه سازی این محور جهت ارتقا به بزرگراه را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به وضعیت پیشرفت قطعه اول بزرگراه ایلام- مهران تاکید کرد: از ۱۱ کیلومتر طول این مسیر تاکنون پنج کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و ۶ کیلومتر در دست اقدام است.

بهادری با بیان اینکه با احداث ۲ تونل در محدوده تونل کربلا، گره‌های ترافیکی این نقطه برطرف شده است، تاکید کرد: ۲ رشته تونل در این ۶ کیلومتر در دست احداث است، یکی تونل موازی تونل قبلی راه کربلا به طول ۷۱۰ متر که حفاری و کف برداری شده و پیمانکار در حال نصب قالب لاینینگ جهت اجرای عملیات لاینینگ (پوشش بتنی سقف و دیوارها) این تونل است و با نصب این قالب عملیات لاینینگ بدون وقفه ادامه پیدا می‌کند.

 



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان