جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

۲ هزار و ۵۰۰ نفر متشکل از هیات اجرایی، نظارت و نیروی نظامی وظیفه برگزاری انتخابات در ایوان را برعهده دارند.

به گزارش آفتاب ،امید علی سبزی فرماندار ایوان در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور نمایندگی ولی فقیه برگزار شد اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده در حوزه ی صنعت و تلاش های دو ساله ی اخیر برای بازگشت به مدار تولید کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل این شهرستان گفت: با برگزاری جلسات ستاد رفع موانع تولید استان و حمایت همه جانبه مسئولان چهار کارخانه تولید شهرستان ایوان به مدار تولید بازگشت.

وی افزود: کارخانه‌های تولید نهاده‌های دامی، کارخانه میلگرد، کارخانه تولید لبنیات و کشتارگاه از جمله کارخانه‌هایی هستند که پس از چندیدن سال به مدار تولید بازگشتند.

امید علی سبزی گفت: در این راستا تجهیزات کارخانه شمش این شهرستان در دستور کار قرار گفته و در صورت بهره‌برداری زمینه اشتغال زایی ۲۰۰ نفر را فراهم می سازد.

فرماندار ایوان با اشاره به اینکه تورم و کرونا باعث دلسردی مردم شده از رسانه ها خواست با منعکس کردن خدمات انجام گرفته در شهرستان باعث ترغیب مردم به شرکت در انتخابات شوند.

سبزی با اشاره به مشارکت ۷۶ درصدی شهرستان ایوان در انتخابات گذشته تصریح کرد: تمام اقدامات برای انتخابات سالم و شکوهمند دیگری درشهرستان صورت گرفته است.

سبزی با اشاره به وجود ویروس کرونا گفت : جهت رعایت پروتکل های بهداشتی تعدادی دیگر به صندوق های آرا و شعب انتخابات اضافه شده است.

فرماندار ایوان عنوان کرد : در شهرستان ایوان ۵۲ نامزد در شهر ایوان و در بخش مرکزی برای ۲۹ روستا ۱۸۵ نفر، در زرنه با ۱۹ روستا ۹۴ کاندید،مجموعا ۳۴۳ کاندید شورای اسلامی در این دوره برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نامزد شده اند .

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان