سه شنبه، 28 فروردین 1403| 16 April 2024

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: این مشکلات و دغدغه های مردم با اهتمام و کار جهادی مسوولان حل شدنی است.

به گزارش آفتاب ایلام،حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان ایوان اظهار داشت: حل مسایل مردم توسط مسوولان و شنیده شدن درد مردم باید همواره در دستور کار مدیران مربوطه باشد، چرا که در زمان جنگ جوانان انقلابی با کمترین امکانات با کار جهادی بر دشمن پیروز شدند.

وی افزود: کشورمان به فضل الهی و با اتکا با جوانان انقلابی در مقابله با استکبار بهترین عملکرد را داشته اما باید در مابقی جهات نظیر اقتصاد و مشکلات جوانان نیز توجه ویژه شود و مشکلات این حوزه نیز مورد توجه مسوولان باشد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: دوران جنگ ۲ گروه در کشور وجود داشتند که یک گروه از جان و مال خود گذشتند تا نظام اسلامی پیروز شود و گروهی مانند بنی صدر تصور می کردند که ما نمی توانیم بر استکبار پیروز شویم .

کریمی تبار یادآور شد: ولایت فقیه و رهبری موجب شد در جنگ هشت ساله با وجود بسیاری از کمبودها و تجهیزات  پیروز شویم و دشمن حتی با کمک کشورهای غربی نتوانست یک وجب از خاک کشور را به تصرف خود درآورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت حضور مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و دفاع جانانه آنان در برابر حمله بیگانگان در واقع مصداق کلام رهبری تحت عنوان "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد" است که همه باید برای تحقق این گفته اهتمام داشته باشیم.

وی در ادامه به شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی کشور نیز اشاره کرد و گفت: به فضل خداوند و با رهبری مرجعی عالیقدر حضور ایران امروز در آبهای بین المللی بسیار امنیت آفرین است و نمونه بارز شکستن تحریم صادر کردن بنزین به کشور ونزوئلا بود.

امام جمعه ایلام با قدردانی از رسانه ها، گفت: حضور رسانه ها در این سفرها و انعکاس مشکلات مردم اقدامی بسیاری  ارزشمند است که امیدواریم دغدغه های مردم حل شود.

فرماندار ایوان نیز در این نشست اظهار داشت: با وجود بسیاری از مشکلات نظیر گرانی، تورم، تحریم و شیوع کرونا در طول دولت و تدبیر بسیاری از واحدهای صنعتی راکد این شهرستان به چرخه تولید بازگشتند.

امیدعلی سبزی افزود: واحد صنعتی تولید شمش ایوان عملیات آن آغاز شده که در صورت بهره برداری از این طرح ۲۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

وی به تعداد عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان ایوان نیز اشاره کرد و گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر متشکل از هیات اجرایی، نظارت و نیروی نظامی وظیفه برگزاری انتخابات در ایوان را برعهده دارند.

فرماندار ایوان یادآور شد: در انتخابات پیش رو در مجموع ۳۴۳ نامزد برای انتخابات شورای اسلامی و شهر ثبت نام کردند.

ادای احترام به مقام شهدای گمنام ، شرکت در نشست شورای اداری، دیدار با خانواده شهدا و همچنین دیدار با مردم  از جمله برنامه های امام جمعه از سفر به ایوان بود.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان