جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

به گزارش آفتاب ایلام، فهدکمالوند فرماندار شهرستان چوارعصر امروز سه شنبه بیست و پنجم خرداد ماهدر حاشیه ی دیدار کریمی تبار نمایندگی ولی فقیه با مردم شهرستان چوارگفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا هم‌زمان با سراسر کشور، در این شهرستان اندیشیده شده و ۳۶ شعبه رای تدارک شده که از این تعداد ۲۸ صندوق ثابت و ۸صندوق سیار است.


کمالوند گفت: شهرستان چوار دارای ۲۶ روستا است که واجد شرایط شعبه اخذ رای هستند و  107 نفر برای انتخابات شورای شهر و روستاها ثبت نام کرده اند که نسبت به ادوار گذشته  میزان نامزدها 12درصد رشد داشته است.


وی افزود: این شهرستان با 25هزار نفر جمعیت دارای 10 هزار نفر جمعیت ثابت و 15 هزار نفر جمعیت متغیر است و ۵۰ روستا نیز در سطح این شهرستان وجود دارد. که 17 روستای آن بیش از  ۱۰۰ نفر جمعیت دارند.

فرماندار چوار ادامه داد: چوار امن ترین شهرستان استان از نظر امنیت انتخابات است و حضور نماینده ولی فقیه در استان بین مردم در شور انتخاباتی و حضور حداکثری مردم بسیار موثر است.

وی تصریح کرد:از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود ۲هزار و ۹۰۰نفر از شهروندان تست PCR وتست رپید انجام دادند که از این میزان ۴۶۱ نفر از شهروندان این شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین در این مدت ۱۳ فوتی ناشی از کرونا ویروس در شهرستان چوار ثبت شده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان