جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

سرباز ولایت و خادم مردم هستم

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۱:۲۶ چاپ کدخبر: 8517

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام گفت: افتخار بنده این است که سرباز ولایت و خادم مردم هستم.

 به گزارش آفتاب ایلام،حجت اسلام نور کریمی تبار روز چهارشنبه ۲۶ خردادماه ۱۴٠٠ در سفر به شهرستان چرداول و در جمع مردم با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: مقام معظم رهبری به وضعیت فقر، تورم در کشور آگاه است و با ابراز امیدواری آینده خوبی را برای ملت پیش بینی می کند.

وی افزود: مشکلات وسختی های بسیاری در کشور وجود دارد اما نباید فراموش شود نظام جمهوری امروز در منطقه و جهان در وضعیتی قرار دارد که دشمن توان مقابله با نیروهای مسلح و رزمندگان ایران را ندارد و ما باید برای این نعمت خداوند متعال را شکرگذار باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: دشمن تمام ابزارهای شیطانی خود را جهت ناامید کردن ملت بکار گرفته است.اما مردم نباید میدان را خالی و زمینه سو استفاده دشمنان را فراهم کنند و با حضور باشکوه در انتخابات به منویات رهبری لبیک گفته و با مشارکت حداکثری امنیت کشور را تامین کنند.

وی بیان داشت: نخبه های اتاق فکر امریکا و موساد نظریه دادنند که تا سال ۲٠۲۵ اگر نظام حمهوری اسلامی زمین گیر نشد به هیچ عنوان قدرت کنترل ایران را ندارند. بنابراین مردم باید با شرکت در انتخابات این توطئه ها را مانند گذشته خنثی کنند‌.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار یادآور شد: رهبر انقلاب به نامزدهای انتخاباتی توصیه کرد با روحیه جهادی به دنبال حل مشکلات مردم باشند و داشتن برنامه و تیم کاری مجرب به دنبال حل مشکلات مردم باشند تا این وضعیت سخت کنونی نیز به آسانی پشت سر گذاشته شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان