شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: کلیه تمهیدات، مقدمات و برنامه ریزهای لازم از نظر زیرساخت و پشتیبانی برای برگزاری انتخابات سالم و امن با حضور پرشور مردم در ایلام فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز چهارشنبه با حضور در ستاد انتخابات شهرستان ایلام اظهار داشت: ایلام با توجه به اینکه بیش از یک سوم واجدین شرایط استان را تشکیل می دهد نیازمند انسجام و مدیریت بهتر در این شهرستان هستیم.

وی افزود: کلیه فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان تمامی تمهیدات و امکانات انتخابات را اتخاذ کرده و همه آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات اعلام کرده اند.

استاندار ایلام یادآور شد: علاوه بر برگزاری انتخابات امن ، سالم، نیازمند حضور پرشور و حداکثری آحاد مردم در این انتخابات هستیم.

نوذری اضافه کرد: ایلام جزو استان های برتر از مشارکت سیاسی در انتخابات بوده که امیدواریم در انتخابات پیش رو این روند استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ موجب می شود دولت با اقتدار و قوی تشکیل شود، گفت: با توجه به تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی در این مقطع نیازمند مشارکت بالای مردم در انتخابات هستیم.

استاندار ایلام با اشاره به عملیات حفاری انجام شده در سطح شهر توسط شهرداری ایلام، گفت: طبق قانون تا پایان انتخابات کلیه عمرانی نظیر حفاری ممنوع در شهر ایلام است.

نوذری تاکید کرد: از امروز تا روز انتخابات کلیه مدیران و مسوولان برگزاری انتخابات در سراسر استان زیرساخت ها نظیر برق، تلفن بصورت دقیق رصد کنند.

انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره همه پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مردم هستند.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان