جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
سخنگوی صنعت برق استان ایلام از وضعیت قرمز مصرف برق استان و احتمال قطعی برق خبر داد و گفت: در حال حاضر مصرف برق استان ۳۲۰ مگاوات بوده یعنی ۳۰ مگاوات بیشتر از سقف تعیین شده از سوی دیسپاچینگ ملی است.

محمد محمدیان شمالی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تمام شهرستان های استان از سقف مجاز مصرف عبور کرده و الگوی مصرف را رعایت نمی کنند که در صورت ادامه روند افزایشی مصرف برق و عبور از سقف تعیین شده استان، احتمال قطعی دوباره در ساعاتی از شبانه روز وجود دارد. 

وی افزود: در حال حاضر مصرف برق استان ۳۲۰ مگاوات است یعنی ۳۰ مگاوات بیشتر از سقف تعیین شده از سوی دیسپاچینگ ملی برای استان که ۲۹۰ مگاوات بوده است.

سخنگوی صنعت برق در ادامه گفت: با توجه به افزایش دمای هوا و پایداری آن در روزهای آینده یقینا در صورت عدم رعایت الگوهای صحیح مصرف برق، با مدیریت اضطراری و خاموشی ها روبرو خواهیم شد.

وی ادامه داد: در راستای استفاده از برق پایدار،کولرهای آبی را روی دور کند بگذارید، کولر گازی در شهرستان های شمالی خاموش شود یا بر روی دمای ۲۶ درجه تنظیم شود و در طول روز برای ایجاد روشنایی از برق استفاده نشود.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان