پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
مدیر شرکت مخابرات منطقه ایلام گفت: تمامی زیرساخت ها و تجهیزات ارتباطی و مخابراتی لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه ها و شعب اخذ رای در استان ایلام فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حشمت اسدی اظهار داشت: با تلاش همکاران و برنامه ریزی‌های فنی تمامی زیرساخت‌های مخابراتی در استان ایلام برای برگزاری انتخابات در روزجمعه ۲۸ خرداد ماه فراهم است.

وی با تاکید بر اینکه با تمهیدات انجام شده تمام شهر‌های استان تحت پوشش شبکه دیتای مخابرات منطقه قرار دارند افزود: تست پوشش دهی سامانه‌های مخابراتی در نقاط مختلف استان انجام و تجهیزات لازم جهت رفع مشکلات احتمالی دستگاه‌ها و سیستم‌های مخابراتی آماده است.

 اسدی همچنین از تشکیل و استقرار اکیپ فنی جهت رفع خرابی در صورت بروز مشکل در حوزه‌های انتخابیه در سراسر استان خبر داد و یادآور شد: آمادگی لازم برای رفع سریع مشکلات ارتباطی در روز انتخابات وجود دارد و وضعیت مخابراتی شهرستان‌های استان و حوزه‌های انتخابیه توسط اکیپ‌های فنی رصد می‌شود.

در استان ایلام ۴۵۹ هزار و ۵۷۳ نفر از مردم این استان واجد شرایط رای دادن هستند. از مجموع افراد واجد شرایط رای در استان ۹ هزار و ۹۴۶ رای اولی در انتخابات هستند که از این میزان پنج هزار و ۶۰ مرد و چهار هزار و ۸۸۶ نفر زن هستند.

۸۵۰ شعبه بطور میانگین برای انتخابات پیش رو در نقاط مختلف استان در نظر گرفته شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس در ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

 



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان