پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024

شورای هیئت های مذهبی کشور در بیانیه ای از عموم مردم ایران اسلامی برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش آفتاب ایلام؛ در بیانیه شورای هیئات مذهبی کشور به مناسبت انتخابات آمده است:

انقلاب اسلامی ایران معجزه بزرگ قرن و برهم زننده بساط طاغوتیان زمانه بود که پس از سال‌ها مجاهدت و ایثار و با هدایت‌های پیامبر گونه امام راحل عظیم الشان به پیروزی رسید و از همان ابتدا باطل السحر همه دسیسه‌ها و توطئه‌های بدخواهان این آب و خاک گردید.

اینک و در سال‌های آغازین گام دوم انقلاب، ملت نستوه و قهرمان ایران اسلامی آماده است تا با تاسی از فرهنگ عاشورای حسینی گام در مسیری پر افتخار نهاده و فصل نوینی از اقتدار آفرینی و عظمت را در سایه سار هدایت‌های، ولی امر مسلمین جهان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) آغاز نماید.

بی تردید حضور گسترده، با شکوه و اثر گذار در این عرصه سرنوشت ساز و انتخاب رئیس جمهوری ولایی، مکتبی، انقلابی و کارآمد و اعضایی توانمند برای شورا‌های اسلامی شهر و روستا زمینه ساز حرکت پرشتاب قطار انقلاب و تحقق اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد.

شورای هیئات مذهبی کشور با درک شرایط حساس کنونی کشور و منطقه و با لبیک به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر شرکت گسترده آحاد مردم در انتخابات، همگان را به حضور پر تعداد و پر شور در این آزمون مهم و سرنوشت ساز دعوت نموده و رجا واثق دارد که این مشارکت گسترده موجبات خشنودی حضرت، ولی عصر (عج) شهدا و امام شهدا را بیش از پیش فراهم خواهد ساخت.

 



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان