جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
ایلام - ایرنا - رییس ستاد مردمی سید ابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایلام گفت: رییسی برای محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار، مبارزه با مفسدان اقتصادی و برنامه محوری عزم راسخ دارد.

لطیف صادقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رویکرد رییسی چسپیدن به میز و صندلی نیست و این شخصیت یک مدیر میدانی است که نمونه عملکرد و توانایی های او در قوه قضاییه بر همگان آشکار شد.

وی یادآور شد: برخورد با مفاسد اقتصادی کلان که همواره خواسته مردم بوده است در دوره تصدی این نامزد ریاست جمهوری در قوه قضاییه در دستور کار قرار گرفته بود.

رییس ستاد مردمی رییسی در ایلام گفت: تعهد این نامزد به مردم و نظام بارها ثابت شده است و در دوران منصب او در قوه قضاییه عملکرد بسیار خوبی در برخورد و مبارزه با فساد به ثبت رسید.

صادقی با بیان اینکه رویه این نامزد ریاست جمهوری در طول دوران مسوولیت های خود بسیار برای مردم رضایت بخش بوده است، تاکید کرد: در دوران تصدی وی به عنوان رییس قوه قضاییه علاوه بر انجام امور قضایی، شاهد بودیم که با سرکشی از واحدهای صنعتی به بحث تولید هم توجه داشتند.

وی اظهار داشت: رییسی نامزد ریاست جمهوری یک نیروی جهادی و انقلابی برای نظام است که با پا نهادن به عرصه رقابت ریاست جمهوری در صورت کسب آرای لازم قصد دارد از تمام ظرفیت های کشور برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و رفع مشکلات مردم استفاده کند.

رییس ستاد مردمی رییسی در ایلام یادآور شد: نگاه این نامزد ریاست جمهوری به مناطق کم برخوردار و محروم است و می تواند در جایگاه رییس جمهوری خدمات بسیاری به مناطق حاشیه ای، مرزی و کم برخوردار ارائه کند.

صادقی اضافه کرد: برای استفاده از ظرفیت های استان باید روحیه مطالبه گری خود را تقویت کرده و مطالبات و خواسته های خود را از رییس جمهوری آینده بخواهیم که در این صورت شاهد رشد و توسعه استان در همه ابعاد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از واحدهای صنعتی استان برای تولید با مشکلات زیادی مواجه هستند که امیدواریم رییس جمهوری منتخب مردم به این مسایل و مشکلات توجه ویژه داشته باشد.

رییس ستاد مردمی رییسی در ایلام گفت: یکی از شعارهای اصلی این نامزد ریاست جمهوری این است که جوانان در صورتی که ازدواج کنند دولت آینده مسکن آنان را فراهم و برای آنان اشغال ایجاد خواهد کرد که در صورت پیروزی وی اگر این مهم تحقق یابد ایشان بخوبی به وظیفه خود عمل کرده است.

صادقی افزود: امیدواریم دولت آینده با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشد و حل مسایل مردم را در اولویت خود قرار دهد و همچنین تحقق مطالبات و خواسته های مردم را وظیفه اصلی خود بداند.

به گزارش ایرنا، انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره همه پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مردم هستند.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان