جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

استاندار ایلام با بیان اینکه تمامی تمهیدات برای برگزاری انتخابات در این استان اندیشیده شده است گفت: ایلام آماده برگزاری یک انتخابات باشکوه و در تراز انقلاب است.

به گزارش آفتاب ایلام؛ محمد نوذری اظهار داشت: فرمانداران، بخشداران، هیئت‌های اجرایی و تمام عوامل برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارند.

وی  با بیان اینکه در استان ایلام ۸۲۶ شعبه‌ی اخذ رأی برای انتخابات فردا آماده شده است افزود: ۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند .

نوذری با اشاره به اینکه در شهر ایلام ۱۲۶ شعبه اخذ رأی برای حضور مردم آماده شده است، بیان کرد: انتخابات در مرکز استان به صورت تمام الکترونیک انجام می‌شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه در برگزاری انتخابات سلامت مردم از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار است و به همین دلیل شعب اخذ رأی در استان ۱۳ درصد افزایش داده‌ایم تاکید کرد: برای هر شعبه رأی یک ناظر بهداشتی تعیین شده است که  بر اجرای شیوه نامه ‌های بهداشتی نظارت خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه هر چقدر حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد دولتی که مستقر خواهد شد از اقتدار و قدرت بیشتری برخوردار است، اضافه کرد: یک دولت مقتدر با پشتوانه بالا در مناسبات دیپلماتیک بهتر می‌تواند از حقوق مردم کشور دفاع کند.

استاندار ایلام تصریح کرد: استان ایلام همواره در بحث مشارکت در انتخابات حماسه آفرین بوده است، در استان ایلام تعداد بسیار زیادی از جوانان و رأی اولی‌ها را داریم که می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند، از آنان دعوت به حضور می‌کنم.




نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان