سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403| 30 April 2024

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای، گفت: اولویت برگزاری انتخابات در این استان با فضای باز است.

به گزارش آفتاب ایلام؛ الیاس فتاحی اظهار داشت: فاصله گذاری اجتماعی در تمامی شعب انتخاباتی استان باید رعایت شود و شعب سیار برای اخذ رای بیماران کرونایی از طریق صدا و سیما و رسانه‌ها اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات هر شهرستان باید تمهیدات و برنامه‌های لازم را برای جلوگیری از اجتماع حامیان نامزد‌ها در درب شعب اخذ رای اتخاذ کنند تاکید کرد: باپایان یافتن تبلیغات، برگزاری هرگونه تجمع و مراسم مختلف مرتبط با انتخابات ممنوع است و فرمانداران موظف به رصد و نظارت بیشتر در این راستا هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان یادآور شد: بازدید از شعب منتخب اخذ رای  از سوی فرمانداران منجر به شناسایی کمبود‌ها و نواقص هر شعبه می شود و در فاصله یک روز مانده به برگزاری انتخابات این مشکلات برطرف شود.

وی گفت: لازم است هماهنگی‌های نهایی بین هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در هر شهرستان انجام شود و وظیفه هر هیات مشخص باشد تا شاهد انتخاباتی پرشور و با  مشارکت حداکثری مردم در استان ایلام باشیم.

فتاحی تصریح کرد: نیرو‌های بازرسی انتخابات هر شهرستان باید مشکلات خود را در اسرع وقت به ستاد انتخابات استان اطلاع رسانی کنند و نیرو‌های پشتیبانی نیز تجهیزات و کمبود‌های هر شعب را شناسایی و آن را در اسرع وقت برطرف کنند.

رییس ستاد انتخابات استان افزود:بر اساس مصوبات و صورتجلسات، شرکت توزیع برق و آبفا استان نباید هیچ قطعی در روز برگزاری انتخابات داشته باشند.
 انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره همه پرسی ریاست جهموری فردا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مردم هستند.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان