سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024

 فرمانده انتظامی استان ایلام از آمادگی کامل پلیس استان در برگزاری انتخاباتی امن و با شکوه دراستان خبر داد و گفت: تمامی تمهیدات اندیشیده شده است.

به گزارش آفتاب ایلام، سردار دلاور القاصی مهر ظهر پنجشنبه در دیدار با بازرسان ویژه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات کل کشور بیان کرد: برگزاری انتخابات در کمال امنیت و آرامش، هدف اصلی نیروی انتظامی است و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای موجب شکست و بی نتیجه ماندن طرح های دشمنان انقلاب و ملت ایران اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات و تمهیدات صورت گرفته برای برقراری امنیت انتخابات پیش رو، افزود: از مدت ها پیش برنامه ریزی های لازم برای تامین امنیت انتخابات صورت گرفته و تلاش ما بر این است تا با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود شاهد برقراری امنیت مطلوب در زمان انتخابات باشیم تا شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام، ادامه داد: در حالی که بسیاری از معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی تبلیغات گسترده در زمینه کمرنگ نشان دادن انتخابات داشته و دارند، مردم ولایت مدار استان ایلام در چند روز گذشته شور انتخاباتی بی نظیری را در کمال امنیت و آرامش در سطح استان پدید آورده اند.

وی تصریح کرد: انتخابات به عنوان جلوه و تبلوری عینی از مردم سالاری دینی در کشور است و حضور هوشیارانه، حداکثری و با بصیرت مردم در روز ۲۸ خرداد در پای صندوق های رأی در تعیین سرنوشت خود بسیار حائز اهمیت و اثربخش است.

سردار القاصی مهر تصریح کرد: نیروی انتظامی در استان ایلام با اقتدار در صحنه انتخابات پیش رو حاضر خواهد شد، آنچه برای پلیس در تامین نظم و امنیت این حماسه با شکوه اهمیت دارد این است که با انجام وظیفه خود پاسدار ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی باشد و بار دیگر ثابت کند که خدمتگزار مردم و سرباز ولایت فقیه است.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان