پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

معاون عملیات انتظامی استان ایلام گفت: در طول یک ماه گذشته بیش از ۲۵ هزار تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ ثبت شده است.

به گزارش آفتاب ایلام، علی جمالوندی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم استان ایلام در طول یک ماه گذشته ۲۵ هزار و ۱۹۵ بار با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و خواستار نیاز پلیسی در حوزه های مختلف شده اند.

وی افزود: از این تعداد تماس ۷ هزار و ۵۲۷ تماس آنها عملیاتی و در راستای رسیدگی به موضوعاتی همچون نزاع و درگیری، سرقت و … بوده است.

معاون عملیات انتظامی استان ایلام ادامه داد: تعداد ۱۴ هزار و ۱۲۱ تماس با ارائه مشاوره های انتظامی پاسخ داده شده و تعداد ۳ هزار و ۵۴۷ تماس بی مورد و غیر قابل پیگیری بوده است.

وی تصریح کرد: تماس های شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، نشان از مشارکت و اعتماد مردم نسبت به پلیس را دارد و همچنان خواستار مشارکت بیش از پیش شهروندان در تولید و ارتقاء امنیت اجتماعی هستیم.

جمالوندی گفت: پلیس، سامانه تلفنی ۱۱۰ را با هدف خدمات رسانی سریع تر و بهتر، ارتقاء امنیت و کسب رضایت مردم راه اندازی کرده است و می طلبد شهروندان با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات، خود را در تامین امنیت شریک سازند.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان