شنبه، 08 اردیبهشت 1403| 27 April 2024

-رئیس پلیس راه انتظامی استان از کاهش ۲۴ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی در سه ماهه اول سال جاری در محورهای برون شهری استان خبر داد.

رضا همتی زاده در گفتگو با آفتاب ایلام اظهار کرد: پلیس راه انتظامی استان با برنامه ریزی مدون، موفق به کاهش تصادفات جاده ای در بازه زمانی و تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی شده است.

وی افزود: تعیین سهم و نقش همه دستگاه های مسئول، هوشمند سازی ابزارهای کنترل تخلفات رانندگی، رفع و آشکارسازی نقاط پرتصادف، فرهنگ سازی و برخورد با رانندگان هنجار شکن با اجرای مداوم طرح های ضربت از دلایل موثر در کاهش تصادفات جاده ای بوده است.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام تصریح کرد: کاهش تصادفات جاده ای در سه ماهه اول سال جاری حاصل همراهی و همکاری مردم قانونمند و فهیم استان، انتظامی استان، دستگاه قضائی، صدا و سیما، رسانه ها، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر دستگاه های امدادی و خدماتی بوده است.

همتی زاده در پایان تصریح کرد: کاهش تصادفات و جان باختگان جاده ای را در ماه های آتی به جد دنبال می کنیم و با اجرای برنامه های از پیش تعیین شده و اولویت بندی شده، امیدوارم همچون سال گذشته و سه ماهه اول سال جاری با همکاری و همراهی تمامی دستگاه های دخیل در امر تصادفات و شهروندان شاهد کاهش تصادفات جاده ای در محورهای برون شهری استان باشیم.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان