چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403| 01 May 2024

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان ایلام گفت: شورای ائتلاف فعالیت خود را با قدرت و قاطعیت ادامه و مطالبه گری را با هدف بهبود و اصلاح امور تکلیف خود می داند.

به گزارش آفتاب ایلام، رحمت بادفر روز سه شنبه در هم اندیشی روسا و دبیران شوراهای ائتلاف شهرستانهای تابعه استان با قدردانی از زحمات و تلاش های تاثیرگذار مسئولان و اعضای شوراهای ائتلاف در سراسر استان افزود: خوشبختانه با فعالیت های شبانه روزی انتخاباتی باشکوه ، سالم و قانونمند برگزار شد.

وی ادامه داد: مردم ولایتمدار استان ایلام نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور بار دیگر با مشارکت ارزشمند در انتخابات و حماسه ای ماندگار را ایجاد و نشان دادند همواره در راستای اهداف نظام اسلامی گام برداشته و برای شکوه و اقتدار ایران عزیز از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد ظرفیت و توان شوراهای ائتلاف سطح استان در جریان انتخابات پای کار بودند و با درایت و تلاش آنان کار بزرگی اتفاق افتاد، تصریح کرد: وحدت و اجماعی که در این دوره شکل گرفت، بسیار با اهمیت بود و اعضای شوراهای ائتلاف سطح استان هوشمندانه کاری عظیم و تحولی اثرگذار را رقم زدند که در جای خود قابل تحسین و تجربه ای ماندگار است.

بادفر ادامه داد: رویکرد و روند حاکم بر حضور مردم در انتخابات اخیر مطالبه جدی مردم برای تغییر و تحول است و مردم خواهان کارآمدی بیشتر ، مبارزه با فساد ، رفع تبعیض و گسترش عدالت هستند و از دولت انقلابی انتظار دارند با جذب شایستگان و بهره گیری از مدیران متعهد، انقلابی و پاک دست نسبت به بهبود وضع حاکم بر اداره کشور اهتمام داشته باشند.

دبیر شورای ائتلاف استان ایلام با بیان اینکه شورای ائتلاف یک نهاد سیاسی گسترده است و اعتماد مردم را سرمایه ای ارزشمند می داند، حفظ این اعتماد را از هر جهت مهم دانست و بر ضرورت تقویت برنامه ها و تحکیم انسجام تشکیلاتی تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: وظیفه همه ما این است که با فراموش کردن بد اخلاقی هایی که در جریان انتخابات مشاهده شد از همه نیروهای انقلاب دعوت کنیم که با انسجام و همدلی همچون گذشته پای کار بیایند و زمینه ساز خدمات ماندگاری برای مردم و دولت انقلابی باشند.

وی تاکید کرد: شورای ائتلاف مقطعی نیست و قرار نیست حیات مقطعی داشته باشد، بلکه بر اساس مولفه ها و ضرورت های سیاسی اظهار موجودیت کرده و انتخابات تنها یکی از این ماموریت هاست که با تلاش و روحیه بانشاط و جدیتی فراتر از قبل خود را مکلف به حضور اثربخش در عرصه سیاسی میدانیم و از هر تلاشی در جهت هماهنگی و همراهی که بتواند مطالبه گر مشکلات مردم استان در مجامع تصمیم گیری باشد استقبال می کنیم.

بادفر در پاسخ به سئوالی پیرامون احتمال بروز برخی رفتارهای خارج از عرف ساختار سیاسی مدیریتی توسط اشخاص مورد حمایت ائتلاف نیز گفت: شورای ائتلاف در عین حال که از برخی چهره ها در حوزه نمایندگی مجلس و شورای شهر اعلام حمایت میکند در انتقاد به افراد و نقد عملکردها هنگام بروز رفتار های سیاسی غیر قابل تائید نیز تعارف ندارد و به صراحت اعلام موضع کرده و عهد اخوت با هیچ کس نداریم چراکه با اصول و ارزشها عهد اخوت بسته ایم.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان